וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש לבום פם

21.2.2013 / 9:27

לאחר חגיגות העשור המרגשות, הרכב הרוק המזרחי-בלקני בום פם משחרר שיר שמח במיוחד בשם "ערס מדופלם", מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב

לאחר מופע חד פעמי שציין חגיגות עשור לעשייה מוזיקלית, ורגע לפני שהם חוזרים עם אלבום חדש, משחררים בום פם את "ערס מדופלם", שיר שחוזר אל הצליל המוכר שלהם, המשלב רוק, סרף, מוזיקה מזרחית ונגיעות בלקניות.

בום פם, הלא הם אורי בראונר כנרות (שגם כתב, הלחין והפיק את השיר, ואחראי על גיטרות ושירה), יובל "טובי" זולוטוב (טובה) ואיתמר "הילד" לוי (תופים), היו מחלוצי שילוב הסאונד הבלקני עם השפעות רוקנ'רול בישראל. זו אחת הלהקות הישראליות העסוקות בארץ ובגולה, עם סיבובי הופעות רבים באירופה, דרום אפריקה ויפן, וברזומה שלהם הופעות בפסטיבלים גדולים ומעריצים בשלל יבשות. הלהקה גם שיתפה פעולה עם אנסמבל בת שבע במרכז סוזן דלל וחיממה את האווירה בהופעותיהם של אמיר קוסטוריצה והג'יפסי קינגז בארץ. את אלבומם החדש ישיקו בום פם ביום חמישי, 4 באפריל בשעה 22:00 במועדון הבארבי בתל אביב. בהופעה יתארחו קותימן, אייל תלמודי ועוד. כמו כן, בום פם יופיעו עם בני בשן ביום חמישי הבא במסגרת פתיחת עונת האביב של מרכז שכטר, בבית הטמפלרי בנווה צדק.

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בום פם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully