וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסמים במועדונים: מי יישאר סגור בפורים?

21.2.2013 / 20:14

בית המשפט התיר לשניים מחמשת המועדונים בתל אביב, שבהם תועדו עסקאות סמים, לפתוח את שעריהם. שלושה אחרים יישארו סגורים. "השופטים אישרו בעקיפין מכירה של סמים"

פרשת הסמים במועדונים: נציגי שישה מועדונים בהם תיעד סוכן סמוי של המשטרה העברת ומכירת סמים, עברו שימוע בבית משפט השלום בתל אביב. כבר אתמול הוחלט שהקומפורט 13 יישאר פתוח. חמישה מועדונים נוספים קיבלו אחרי השימוע צו סגירה מנהלי ל-30 יום. עם זאת שני מועדונים מיהרו והחליטו להגיש ערעור על ההחלטה. היום קיבל בית המשפט את הערעור, והחליט כי הגיגית והאוטו שנמצאים ברחוב דיזנגוף בתל אביב יישארו פתוחים.

בהחלטה בנוגע לגיגית, נאמר כי בעלי המקום התחלפו מאז האירועים שבהם לכאורה תועדו עסקאות למכירת סמים. לגבי האוטו – נטען כי תועד שם מקרה בודד בלבד וכי חלף מאז זמן רב. שאר המועדונים - החתול והכלב, הבלוק והקליקה, יישארו סגורים חרף ניסיונות מצד הבעלים לשכנע את המשטרה לאפשר להם לפתוח לפחות לסוף השבוע, בו חל חג הפורים.

גורמים המעורים בחקירה הביעו זעם על החלטת בית המשפט לפתוח שלושה מועדונים, ואף ציינו שנראה כי בית המשפט מאפשר בדרך עקיפה מכירה של סמים. במשטרה הגישו בקשה לפרקליטות לערער על החלטת בית המשפט, והם יבקשו מבית המשפט המחוזי להורות על סגירה מחודשת של כלל המועדונים בהם נמצאו הסמים.

מה דעתכם על ההחלטה? דברו על זה בפייסבוק
סוכלה הברחת עשרות קילוגרמים של סמים ממצרים
צפו בניסוי: כמה מריחואנה אפשר לעשן לפני נהיגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully