וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני בי מהספייס גירלז מצטרפת ל"America's Got Talent"

22.2.2013 / 17:34

מלאני בראון, הלא היא סקארי ספייס, תשמש כשופטת בעונה החדשה של ריאליטי הכשרונות האמריקאי, שם היא תתפוס את מקומה של שרון אוסברון הפורשת

משחק הכיסאות המוזיקליים של תוכנית הריאליטי האמריקאיות לא מפסיק להפתיע: מלאני בראון, הלא היא מלאני בי – סקארי ספייס מלהקת הבנות האגדית ספייס גירלז, מצטרפת לצוות השופטים בעונה החדשה של תוכנית הכשרונות האמריקאית "America's Got Talent". "אני נרגשת לקחת חלק בעונתה החדשה של התוכנית", אמרה בראון בהצהרה רשמית ששחררה, "אני לא יכולה לחכות לתחילת העבודה".

בראון אינה מגיעה לתוכנית כשהיא חסרת ניסיון בתחום – בשנתיים האחרונות שפטה בגרסה האוסטרלית של "אקס פקטור", תוכנית בעלת פורמט דומה. על כס השיפוט ב"America's Got Talent" היא תחליף את שרון אוסבורן, אשתו של אוזי אוסבורן ששפטה בתוכנית האמריקאית– המבוססת על פורמט בריטי – מעונתה השנייה. לצידה של בראון ישפטו האווי מנדל ומגיש הרדיו השערורייתי הווארד סטרן.

"America's Got Talent" מבוססת על הפורמט שיצר במקור מלך תוכניות הכשרונות, סיימון קאוול. בתוכנית מתחרים אמנים, יוצרים ומבצעים ממגוון תחומים על פרס בסך מיליון דולר. המתמודדת המפורסמת ביותר שיצאה מהתוכנית היא כמובן סוזן בויל, שהתגלתה בגרסה הבריטית, אף שבאופן מפתיע לא זכתה בה. מלאני בי מגיעה אל התוכנית לאחר שנים של קריירה מוזיקלית מדשדשת, ולאחר שהשתתפה בעבר בתוכנית ריאליטי המתחקה אחר חייה. בשנה שעברה זכתה ביחד עם חברותיה ללהקה לתשומת לב תקשורתית מחודשת, בעקבות הופעתם המיוחדת במסגרת טקס הנעילה של האולימפיאדה.

מה דעתכם על הליהוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully