וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס הפסיק הופעה ופונה לבית החולים

23.2.2013 / 2:06

זמר הרוק הנערץ הפסיק את הופעת פורים החגיגית שלו במועדון הבארבי בתל אביב לאחר כשעה ונקלח על ידי אמבולנס. היום כבר פרסם מסר מרגיע בפייסבוק

(עדכון אחרון 12:58)

הזמר רמי פורטיס נאלץ להפסיק הלילה (בין שישי לשבת) את הופעתו במועדון הבארבי בתל אביב. פורטיס, שערך את הופעת פורים החגיגית שלו במועדון, ירד מן הבמה לאחר כשעה של הופעה באופן מפתיע, והותיר את הנגנים לבדם על הבמה. לאחר מספר דקות של מבוכה, שב פורטיס וטען כי הלך לשירותים, אולם לאחר מספר שירים, באמצע השיר "אמריקה", ירד שוב מן הבמה, ולא שב אליה.

לאחר מספר דקות עלה אל הבמה שאול מזרחי, מנהל המועדון, והודיע כי גבו של פורטיס נתפס באופן חמור, והוא לא יוכל להמשיך בהופעה. חלק מהנוכחים במקום דיווחו כי לאחר מספר דקות הגיע אמבולנס אל שער המועדון, ופינה את פורטיס לבית חולים.

ממשרדו של שוקי וייס המייצג את פורטיס נמסר: "כפי שאתם יודעים אמש פורטיס לא חש בטוב ולכן ירד מהבמה קצת לפני סיום המופע. פורטיס נלקח לבית החולים לבדיקות אותן עבר במהלך הלילה והוא מרגיש מצוין. כרגע הוא נמצא בבית החולים להמשך השגחה ומעקב. פורטיס מודה לכולם על הדאגה".

פורטיס עצמו פרסם מסר מרגיע בעמוד הפייסבוק שלו: "חברים יקרים תודה רבה על הדאגה, אני מרגיש טוב ונמצא בהשגחה ובדיקות. מקווה שלא הבהלתי אתכם יתר על המידה. אחרי ערב כזה אנרגטי, כנראה שלא רציתי שהחגיגה תיגמר אז המשכתי את משתה פורים עם צוות הרופאים. שלכם, פורטיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully