וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גרובגלס תככב בסדרה אמריקאית חדשה

23.2.2013 / 12:49

גרובגלס תככב בפיילוט לסדרה "The Selection", שהוזמן על ידי רשת CW, האחראית לסדרות כמו "גוסיפ גירל", "90210" ו"יומני הערפד"

ישראל ממשיכה לכבוש את המסך הקטן באמריקה: השחקנית יעל גרובגלס, שכיכבה ב"השועלים" ו"תנוחי", תככב בתפקיד הראשי בפיילוט האמריקאי "The Selection". הפיילוט, המבוסס על סדרת ספרי נוער פופולרית מאת קיארה קס, נחשב לאחד ממהפיילוטים המדוברים של עונת הטלוויזיה הנוכחית בארצות הברית, ויופק עבור רשת הטלוויזיה CW, שמתרכזת בסדרות הפונות לקהל צעיר יחסית ואחראית ללהיטים כמו "גוסיפ גירל", "90210" ו"יומני הערפד".

גרובגלס, שזו לא פריצה ראשונה אל השוק הבינלאומי, נסעה ללוס אנג'לס לשבועיים בלבד על מנת להיבחן לסדרה, מפאת מחוייבותה לפרויקטים בישראל (למשל ההצגה "שחק אותה סם" בתיאטרון באר שבע). היא תגלם בסדרה את התפקיד הראשי של אמריקה סינגר. אין זו הפעם הראשונה שהפרוייקט מגיע לשלב הפיילוט – בפיילוט הקודם של הסדרה כיכבה השחקנית איימי טיגרדן, שלא תמשיך בפרויקט.

"The Selection" היא סדרת ספרי נוער העוסקת בעתיד רחוק בו נערה צעירה ממעמד הפועלים נבחרת להתחרות על תפקיד המלכה החדשה של האומה ולשאת את המלך. סדרת הספרים הוגדרה בעבר כשילוב בין "משחקי הרעב" ו"הרווק", והושוותה גם לספר ולסרט "באטל רויאל". את הפיילוט מפיקה מחלקת הטלוויזיה של וורנר בראדרס, והוא נכתב על ידי אליזבת' קראפט ושרה פיין.

מה דעתכם על הליהוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully