וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי: "דמדומים" המנצח הגדול

24.2.2013 / 11:43

"דמדומים 4: השחר מפציע, חלק 2" הוא הזוכה הגדול בטקס הפרסים לסרטים הגרועים ביותר, שמקדים את האוסקר ביום. גם ריהאנה ואדם סנדלר לא יצאו בידיים ריקות

imdb

כבכל שנה, רגע לפני הטקס של האקדמיה התקיים הראזי, טקס פרסי פטל הזהב לסרטים הגרועים ביותר של השנה. והפעם, המנצח הסוחף והחד משמעי הוא "דמדומים 4: השחר מפציע, חלק 2", הפרק האחרון בסאגת סרטי הערפדים הפופולרית, שכידוע יש לה גם לא מעט שונאים.

בטקס זכה הסרט בפרס הסרט הגרוע ביותר, השחקנית הראשית הגרועה ביותר (קריסטן סטיוארט, שזכתה בפרס גם על תפקידה ב"שלגיה והצייד"), שחקן המשנה הגרוע ביותר (טיילור לאוטנר), הבמאי הגרוע ביותר (ביל קונדון), סרט ההמשך הגרוע ביותר, האנסמבל הגרוע ביותר והזוג הקולנועי הגרוע ביותר (טיילור לאוטנר ומקנזי פוי).

לצד הזכיות הרבות של "דמדומים", לא קופחו גם יוצרים ושחקנים נוספים שאחראים לכמה כשלונות קולנועיים השנה. כוכבת הפופ ריהאנה זכתה בפרס לשחקנית המשנה הגרועה ביותר על תפקיד בסרט "באטלשיפ", המבוסס על משחק הקופסה הידוע "צוללות"; הזמרת מצטרפת לכוכבות פופ רבות שזכו בעבר בפרס על ניסיונותיהן לעבור אל המסך הגדול – מדונה, ג'ניפר לופז ומריה קארי.

אדם סנדלר, שלו היסטוריה ארוכה של זכיות בטקס, קטף את פרס השחקן הראשי הגרוע ביותר על תפקידו בסרט "זה הבן שלי", שזכה גם בפרס לתסריט הגרוע ביותר.

מייסד הראזי, ג'וש ווילסון, הצהיר כי הדבר הגרוע ביותר בטקס בעיניו הוא העובדה שאנשים "לוקחים אותו כל כך ברצינות". הוא הוסיף, בהתייחסו לסרט שגרף את מרבית הפרסים ולהצלחה המסחרית הגדולה שלו, ש"לא ראו את הסרט 40 מיליון ילדות – ראו אותו ארבע מיליון ילדות שקנו עשרה כרטיסים כל אחת. זה גורם לי להרגיש טוב יותר באשר לציבור האמריקאי".

כבכל שנה, הזוכים בפרסים השונים לא הגיעו אל הטקס על מנת לאסוף את הפסלון שהזכייה בו נחשבת לכבוד מפוקפק במיוחד.

מה דעתכם על הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully