וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "מת לחיות" מתרסק

24.2.2013 / 11:58

הצניחה החופשית של ברוס וויליס וסוף השבוע החלש-קופתית שלפני האוסקר אפשרו ל"חשבון משותף", קומדיה זניחה, להפוך לסרט המצליח של השנה

יח"צ - חד פעמי

בסוף שבוע האחד בשנה שבו דווקא חובבי קולנוע יעדיפו להישאר בבית – כדי לצפות בטקס האוסקר – אף מפיץ לא ירצה להוציא לאקרנים סרט חשוב מדי, ומעט הסרטים שהגיעו הזיזו מעט מאוד שטרות ממקום למקום. גם סרטי השבוע הקודם לא שרדו היטב: "מת לחיות ביום טוב", ששהה במקום הראשון בשבוע שעבר, התרסק אחרי שהקהל גילה עד כמה הוא גרוע, ונפל את כל הדרך עד למקום החמישי. צירוף הנסיבות הזה הביא לתוצאה מפתיעה במקום הראשון – "חשבון משותף" עם מליסה מקארתי זכה מן ההפקר, ובשבוע השלישי להקרנתו חזר למקום הראשון. כ-13 מיליון דולר הספיקו לשם כך. איש לא היה יכול לצפות את זה מראש, אבל "חשבון משותף" הוא למעשה הסרט המצליח של השנה עד כה בארצות הברית, והראשון שיגיע להכנסות כוללות של 100 מיליון דולר.

מי שניסה בכל זאת למשוך קצת תשומת לב בסוף השבוע הוא דוויין ג'ונסון (שעדיין לא השתחרר מהצורך לקרוא לעצמו "דה רוק"). סרט האקשן בכיכובו, "Snitch" ("מלשין") הגיע לאקרנים והכניס כ-12 מיליון דולר. הסכום אמנם לא מרגש בעליל, אבל עבור ג'ונסון זאת רק יריית הפתיחה בכמה חודשים עמוסים מאוד: מכאן ועד מאי הוא ישתתף ב"ג'י איי ג'ו 2", "Pain and Gain" של מייקל ביי ו"מהיר ועצבני 6".

"Dark Skies" הוא סרט נוסף שניצל את סוף השבוע השקט. זהו סרט אימה סטנדרטי להפליא ובלי כוכבים של ממש – קרי ראסל, בוגרת "פליסיטי", היא השם המוביל, אבל הפרסום בחר להדגיש דווקא את העובדה שהסרט מגיע מ"המפיקים של 'פעילות על טבעית'". הסרט הכניס כ-8.5 מיליון דולר, אבל החוסר בתחרות אפשר למספר הזה להכניס אותו אל חמשת המובילים. לא מדובר בכישלון: הסרט הופק בתקציב של כ-3 מיליון דולר בלבד, כך שאת ההוצאות שלו כיסה כמעט מיד.

מה אתם חשבתם על "מת לחיות ביום טוב"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully