וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס חושף: "עברתי הבוקר צנתור"

24.2.2013 / 12:38

לאחר שחש ברע, הפסיק את מופע פורים החגיגי שלו והובהל לבית החולים איכילוב, מספר הזמר כי עבר הבוקר (ראשון) צנתור. "אני מרגיש מצוין, אנוח עוד קצת ונתראה בקרוב", מסר

הזמר רמי פורטיס, שהפסיק הופעה ביום שישי האחרון לאחר שחש ברע, והובהל ממועדון הבארבי לבית החולים איכילוב באמבולנס, חושף היום (ראשון) את הסיבה לאשפוז. "חג שמייח. עברתי הבוקר צנתור בבית החולים איכילוב", מסר בהודעה רשמית שפרסם. "החסימה המינורית שנמצאה היא זו שהפריעה לי בהופעה. אין קץ לתודות לפרופסור שמואל בנאי ולכל הצוות המופלא של איכילוב. אני מרגיש מצוין, אנוח עוד קצת ונתראה בקרוב. האהבה, התמיכה והאיחולים של כולכם מחממים את ליבי, תרתי משמע... שלכם, פורטיס".

פורטיס ירד מן הבמה ביום שישי לאחר כשעה של הופעה באופן מפתיע, והותיר את הנגנים לבדם על הבמה. לאחר מספר דקות של מבוכה, שב פורטיס וטען כי הלך לשירותים, אולם לאחר מספר שירים, באמצע השיר "אמריקה", ירד שוב מן הבמה, ולא שב אליה. לאחר מספר דקות עלה אל הבמה שאול מזרחי, מנהל המועדון, וטען כי גבו של פורטיס נתפס באופן חמור, והוא לא יוכל להמשיך בהופעה. לאחר מספר דקות הגיע אמבולנס אל שער המועדון, ופינה את פורטיס לבית חולים. בעבר חשף הזמר כי כבר עבר צינתור, מה שעורר דאגה בקרב חלק מהנוכחים בקהל כבר במהלך ההופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully