וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל האלקטרוניקה BLU 4 DANCE חוזר

26.2.2013 / 13:02

הפסטיבל, האירוע הקבוע הגדול ביותר שמוקדש לאלקטרוניקה בישראל, יתקיים באילת בפעם החמישית ויארח בין היתר את עופר ניסים, קפטן הוק, דייב סימאן ואסקימו

פסטיבל האלקטרוניקה BLU 4 DANCE ייערך בפעם החמישית, ויחולק השנה לארבעה חלקים, כאשר החלק הראשון יתקיים בתאריכים 28-29 במרץ בחווה אילת. הפסטיבל אירח בעבר אמנים גדולים כמו טייסטו, דיוויד גואטה, ארמין וואן בורן ועוד, וגם השנה המסיבה צפויה להיות מרשימה ולכלול בין היתר את אחד מאמני האלקטרוניקה האהובים בישראל - עופר ניסים.

רק בשנה האחרונה הספיק ניסים לשחרר רימיקס רשמי לשיר של מדונה לבקשתה, שנכלל במהדורה המיוחדת של אלבומה האחרון "MDNA". נוסף לניסים יופיעו בפסטיבל גם הדי.ג'יי הבריטי הוותיק דייב סימאן, שעבד בעבר עם קיילי מינוג והפט שופ בויז וכיום עורך את מגזין מוזיקת הדאנס Mixmag, הדי.ג'יי והמפיק אסקימו (בנו של ג'ון פאנטאסם, מחלוצי הטראנס הפסיכדלי) ודי.ג'יי קפטן הוק הישראלי, הלא הוא רשף הררי, שחוקר את הצדדים הפרוגרסיביים של הטראנס הפסיכדלי. הררי סיפר בעבר כי פרוייקט הסולו שלו מורכב מבאסים כבדים, צלילי גרוב נשברים וסאונד שעובד כמו "דינמיט על רחבות הריקודים". לאחרונה הוא נבחר בפעם השלישית למקום ראשון ב- Beatport spy trance top 100, רשימה שעורכת חנות המוזיקה המקוונת המתמחה במוזיקה אלקטרונית.

מחירי הכרטיסים המשולבים לשני ערבי הפסטיבל עומדים על 200 שקלים, ומחיר כרטיס למסיבה של ניסים בלבד עומד על 160 שקלים.

מתכננים ללכת לפסטיבל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully