וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר הנושא של "בננות", שנכתב על ידי הסיזר סיסטרס

27.2.2013 / 15:48

עפר שכטר, יעל בר זוהר ואחרים מבצעים את "שיר לענת" מתוך סרטו החדש של איתן פוקס, שהולחן על ידי חברי להקת הסיזר סיסטרס וגיא צ'יימברס (שכתב את להיטיו של רובי וויליאמס)

שיר הנושא של הסרט החדש "בננות" בבימויו של איתן פוקס הוא למעשה לחן מקורי של חברי להקת הסיזר סיסטרס ושל גאי צ'יימברס, שכתב כמה מלהיטיו של רובי וויליאמס ביחד איתו ("Angles", "Millenium". סקוט הופמן, איש הסיזר סיסטרס הידוע גם בכינויו בייבי דדי, הוא חבר ותיק של פוקס, ובביקורו בארץ לפני שנה התעניין פוקס אם יש ללהקה שיר פופ מוצלח שלא נעשה בו שימוש. סקוט נזכר בשיר שכתבה הלהקה בתחילת דרכה, ביחד עם גיא צ'יימברס, כמחווה ללהקת אבבא, ומצא חן בעיני החברים אך לא התאים לאף אחד מהאלבומים של ההרכב. פוקס קפץ על המציאה, התסריטאי אלי ביז'אווי והתמלילן יואב גינאי חיברו לשיר מילים עבריות שקשורות לעלילת הסרט. התוצאה לפניכם.

את השיר הפיק מוזיקלית אלי אברמוב (הקליק), ושרים אותו כל כוכבי הסרט: אפרת דור, יעל בר זוהר, עפר שכטר, קרן ברגר, דאנה איבגי וענת וקסמן - שהשיר בעצם מוקדש לה. התוצאה לפניכם.

"בננות" מספר את סיפורם של חמש נשים וגבר אחד שמתקבצים מדי שנה לצפות ביחד בתחרות זמר בשם יוניברסונג (קריצה מובהקת לאירוויזיון). הערב השמח הופך לעצוב כשענת המארחת מגלה לחברים כי כמה שעות קודם עזב בעלה את הבית, אולם כדי לצאת מהדכדוך, החבורה כותבת ביחד שיר ומצלמת באייפון. ואחרי כמה ימים, עפר (עפר שכטר), השכן הלבבי וההומו שתיעד את המאורע, לא מתאפק ושולח את השיר לוועדה הבוחרת את נציג ישראל ליוניברסונג הבא – וכך, במפתיע, הם נבחרים להיות נציגי ישראל הבאים בתחרות.

מכאן מתחיל מסע מטורף שמביא את החבורה עד לתחרות בפריז. בדרך הם יאלצו להיאבק בסטייליסטים, יח"צנים ושאר עסקנים כדי לשמר את האותנטיות של השיר שלהם, וילמדו גם שיעור חשוב על עצמם. הסרט הופק על ידי סרטי יונייטד, קשת וחברת אבוט המאירי, ובתמיכת קרן רבינוביץ', ולצד השחקנים הראשיים משתתפים בו בתפקידי משנה גם כוכב הקולנוע הצרפתי הנודע אדוארד בר, ליאור אשכנזי, שרית וינו אלעד, אורי הוכמן, אלון לוי, עופר חיון, ולדי בלייברג, טלי אורן, רותי אסרסאי, מושיק גלמין ומייקל הרפז. את התסריט ל"בננות" כתב פוקס ביחד עם ביז'אווי. הסרט ייצא לאקרנים ב-14.3.

מה דעתכם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully