וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תילחם ב"מאסטר שף" של קשת

28.2.2013 / 12:18

אחרי שהביאה את "דה וויס" כמכת נגד ל"כוכב נולד" של קשת, הזכיינית המתחרה, רשת תציג את "מנטור שף", פורמט חדש לריאליטי בישולים שנוצר יחד עם ITV הבריטית

רשת תחשוף היום (חמישי) פורמט בישול חדש בפיתוחה: "מנטור שף", פורמט משותף של זכיינית ערוץ 2 ו-ITV בריטית, עמה היא מחזיקה בחברת פיתוח משותפת. הפורמט יוצג באירוע ITV SHOWCASE שנערך זו השנה השנייה במנצ'סטר, שם נמצאים ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת ושרון גלבאום-שפאן, מנהלת המחלקה הבינלאומית של הזכיינית.

"מנטור שף" מבוססת על טעימות בישול אנונימיות על ידי שפים אשר ישמשו גם כמנטורים למתמודדים שייבחרו על ידם, ובמובן זה הפורמט דומה לתכנית המוזיקה "דה וויס" - כאשר המנטורים ילוו את המתמודדים עד לרמת שפים מקצועיים.

ITV SHOWCASE הינו אירוע פורמטים טלוויזיוניים בו משתתפים כ-200 נציגים מחברות ההפקה וערוצי השידור ברחבי העולם. הפורמטים שמפתחת "רשת" בשיתוף עם ITV ישמשו את שני הגופים, כאשר ל"רשת" הזכות הראשונית בישראל לכלל הפורמטים ו-ITV זכות ראשונית להפקה מחוץ לישראל.

מרשת נמסר כי "הקמת המיזם המשותף הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לחדור לשווקים הבינלאומיים ולהרחיב את פעילות התוכן שלה מעבר למסך ערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully