וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי: "זה בעצם כמו שלישיה כזאת"

28.2.2013 / 16:26

לכבוד האלבום המשותף משירי הדודאים, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי מספרים על הנוכחות של בני אמדורסקי בתהליך העבודה, וגוריון מסביר למה לא ישפוט בתוכנית ריאליטי. צפו

קרדיט: צילום דייב שחר, עריכה אמיר קוטיגרו קריינות נועה הרשקוביץ

החיבור בין אסף אמדורסקי וישראל גוריון, שותפו של אביו בני אמדורסקי לצמד הדודאים, לביצוע לשירי ההרכב הוותיק, נשמע בהתחלה כמו רעיון משונה מעט – אבל הפך במרוצת השנתיים בהן עולה המופע להצלחה גדולה ומהוללת. כעת, כששיתוף הפעולה הבימתי הופך לאלבום, מספרים השניים לוואלה! תרבות על החיבור המיוחד.

"אני חושב שאמן אמיתי חייב להישאר ילדותי", אומר אמדורסקי על גוריון, "זה המקום שבו רעיונות לא נסתמים, ומעיינות נשארים פתוחים, ובמקום הזה של להיות ילד ישראל הוא בית ספר להרבה צעירים ומבוגרים כאחד". גוריון, מצידו, נהנה מעמדת הילד הנצחי ומכריז שאין לו עניין להפוך למנטור שמאציל מסמכותו בתוכנית ריאליטי. "אני לא יכול להיות שופט", הוא אומר, "אני עדיין נשפט כל הזמן".

באשר לחיבור עם אסף, גוריון חש בעיקר נוטסלגיה וחיבור לימיו עם בני אמדורסקי. "לפעמים אני רואה אותו בהופעות, מסתכל עליו כשהוא שר מהצד, והוא מזכיר כל כך את אבא שלו שזה מדהים", הוא אומר. "הוא נוכח המון, המון", מוסיף אמדורסקי, "גם בתהליך העבודה וגם בין לבין, והמקום שלו בשותפות שלנו הוא כל כך גדול שזה בעצם כמו שלישיה כזאת".

המופע "שרים דודאים" יעלה ביום שישי ה-1 במרץ, בשעה 14:00 בתיאטרון הבימה בתל אביב.

הופעות נוספות:
7.3 – בית קשת – רדיו בר
13.3 - מודיעין – היכל התרבות
14.3 – ירושלים – זאפה

מה דעתכם על "שרים דודאים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully