וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה וויס": עתליה פירס מפלסת את הדרך לגמר

עתליה פירס הוכיחה שהיא מתמודדת ראויה לגמר, ואם אכן תגיע לשם, בטח תפגוש את אופיר בן שטרית. אבל לפני כן, הן יצטרכו להתמודד עם הנורא מכל - שלמה ארצי. טור ”דה וויס”

ונתחיל בתזכורת: קווי ההצבעה נפתחים. עכשיו. ואפשר להצביע בהם כמה פעמים. וכן, סביב כל זה התרחשה גם תוכנית. דנה צלח החמודה התחילה עם ביצוע ל"אף אחד לא בא לי" של קרולינה הנהדרת - רק שבמקרה הזה הבחירה של השיר יצאה יותר מוצלחת מהביצוע עצמו. למרות זאת, היא העפילה אל שלב חצי הגמר ביחד עם עתליה פירס (אחראית לביצוע הטוב ביותר של הערב - ועל כך בהמשך), ורוני פרי ואופיר בן שטרית מהנבחרת של אביב גפן. אגב, קווי ההצבעה, למקרה שמישהו הספיק לשכוח, נפתחו.

סהר שרב המתוק עלה לבמה נרגש בטירוף. לשרב יש קול פעמונים בדיוק לפי הקלישאה, נוכחות כובשת וביישנות טהורה שהפריים טריים של ערוץ 2 עדיין לא הצליח לקלקל. מאוד חבל שבשלב הזה הוא הלך דווקא על "נשבע", אבל מצד שני קשה שלא להבין אותו - אחרי שכל התוכנית הוא ניסה להתרחק מהמקום הטבעי שלו ולהראות שהוא מסוגל לפתוח את הראש (והוא אכן מסוגל), הפעם הוא רצה לבחור לבד את הביצוע שלו ולעוף על מה שבא לו הכי בטבעיות. עדיין, קשה לקלוט איך בחור צעיר שמן הסתם צפה בתוכנית ריאליטי אחת או שתיים בחייו, זורם על בחירה כה בנאלית. ההדחה שלו היתה אמנם צפויה, אבל עדיין מבאסת. מה לעשות, קשה לנצח דתייה בעלת חיוך קולגייט ובלאקרית שהגיעה על תקן נקמת היורמים. בכל מקרה, בדיוק כפי שגפן טורח להבהיר בכל הזדמנות, שרב הוא באמת כוכב.

ובנתיים, מישה סוחינין הפך לאיש שמסתובב עם כובעים כאילו השנה היא 2001 והוא ניצב בקליפ של ג'סטין טימברלייק. שלומי שבת אומר לסוחינין אחרי הביצוע ל"מעליות" שהוא "ילד מדהים, אתה ילד טוב". לא שיהיה לו מה לעשות עם הביקורת הזאת, אבל סבבה.

רוני פרי עלתה לבמה עם שיר כלשהו שקשה להתרכז בו כיוון שכל תשומת הלב הולכת על האישה המוזרה שניצבת לידה, מי שתתברר לימים כ"אמנית החול אלונה יהב". נראה שיהב הגיעה לאולפן "דה וויס" כדי לחלטר לפני טירוף סדנאות הילדים שהיא בטח תטחן בפסח. בכל מקרה, בסוף הביצוע ל"Nothing Compares To You" של שינייד אוקונר, המנטור גפן מכריז כי מי שיעלה הערב את פרי לחצי הגמר יוכיח כי "מאסנו בזילות של ערוץ 2, ושאנשים רוצים דברים תרבותיים ואני מקווה שתעשי מהפכה". הממ, ובכן, דברים שלא סביר שיקרו באלף השנים הקרובות: מהפכה שתתחיל בגירסאת כיסוי לשיר מגה טחון מהניינטיז שהזמרת שלו הפכה עם השנים לאישה משוגעת שמבקשת עזרה נפשית בטוויטר.

ואז עלתה אופיר בן שטרית, מי שכנראה תפסה את ספוט הפייבוריטית של ההפקה, יעיד על כך הסטיילינג שעבר האולפן, כאילו מדובר בלא פחות מחגיגות המילניום בטיימס סקוור, כאילו הכל נעשה כדי שנבין איזו יפה ודתיה היא. היא מסיימת לשיר, כולם מפרגנים, ועולם כמנהגו נוהג.

הרגע הכי טוב של הערב, ללא ספק, היה הביצוע שנתנה עתליה פירס ל"Mercy" של דאפי; עם טונות של סטאר קוואליטי היא הצליחה לרענן ערב שהיה מורכב ברובו מביצועים מפוהקים ברובם, כאילו אין חצי גמר שצריך להילחם עליו. חבל שכמה דקות לאחר מכן היא לקחה חלק, יחד עם סוחינין וצלח, בשחיטת "Sweet Dreams" של ביונסה באופן שהשאיר את השיר הזה מגואל בדם - אפילו היצ'קוק היה בוכה כמו ילדה קטנה אם עיניו היו נחות על המחזה.

ולפני שהספקנו להתאושש, קטלין רייטר וירדן הראל לירלרו על הקדם האירוויזיון, ואז שודר קליפ דבילי ברמה שלא נראתה כמוה מאז הקדם אירוויזיון, במהלכו מתמודדי התוכנית מתחשגזים וממחזרים בקבוקים או משהו חשוב כזה. ובכל זאת התאוששנו, עברנו רגעים קשים מאלה על המסך, אבל אז נחתה הבשורה האיומה מכל, גם עבור הצופים בבית וגם עבור שמיניית חצי הגמר - שלמה ארצי יגיע לתוכנית הבאה (אסון משני לתרחיש שבו היו עושים איחוד עם הגמר של "אייל גולן קורא לך", אבל במקום זה קימבנו ספיישל "אחד נגד מאה"). אופיר בן שטרית, זה הזמן לשלוף תהילים, הם לא הצליחו ליירט טילים, אבל אולי יגנו מהשמאלץ.

מה אתם חשבתם על הביצועים בתוכנית? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דה וויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully