וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: כשלון לבמאי "אקס-מן", הצלחה לג'ניפר לורנס

3.3.2013 / 11:31

"ג'ק צייד הענקים", החדש של בריאן סינגר, אמנם התברג בראש הטבלה אבל רחוק מלכסות את ההשקעה. בינתיים, "אופטימיות היא שם המשחק" מרוויח מתהילת האוסקר של ג'ניפר לורנס

יח"צ - חד פעמי

חודשי החורף ממשיכים להיות משכנם של הכשלונות, האכזבות והסרטים שממילא לא נתלו בהם ציפיות. גם הסרטים שכביכול מנצחים – מדורגים במקום הראשון בטבלה השבועית – הם אכזבות. השבוע, למשל, נמצא בצמרת "ג'ק צייד הענקים" עם כ-25 מיליון דולר. אלא שהנצחון הוא קטן מאוד: הסרט, שהיה אמור לצאת בקיץ שעבר ונדחה, הופק בתקציב של קרוב ל-190 מיליון דולר, והיה צריך להשיג סכומים גדולים הרבה יותר כדי להתקרב להחזיר את ההשקעה בו.

"ג'ק צייד הענקים" הוא עוד פרק בשרשרת העיבודים המודרניים לאגדות – קצת אחרי "הנזל וגרטל קוטלי המכשפות" ורגע לפני "ארץ אוז". הוא מבוסס על אגדת ג'ק והאפונים וכולל כמובן כמויות מסחריות של אפקטים ממוחשבים. את הסרט ביים בריאן סינגר, במאי שנמצא בשפל כבר מספר שנים, ובוודאי מקווה לחזור לפסגה עם שובו ל"אקס-מן" בסרט הבא בסדרה, שייצא בשנת 2015.

לפני שנה בדיוק, "פרוג'קט X", סרט-מסיבה ששווק כ"מהיוצרים של 'בדרך לחתונה עוצרים בוגאס", פתח עם 21 מיליון דולר. השבוע יצא בארצות הברית "21+", סרט שתיאורו נשמע זהה לחלוטין וגם הוא שווק באותה הצורה, ולכן שם הסרט מתאר גם את השאיפות הקופתיות שלו. גם הפעם זה סרט על לילה פרוע אחד, שמתגאה בהיותו גס, בוטה ו"קיצוני" - אלא ש"21+" הגיע לכל היותר לעשר מינוס – עוד אכזבה.

"גירוש השדים האחרון, חלק II", הסרט בעל השם האבסורדי ביותר מאז "הסיפור שאינו נגמר 3", הוא המשך לסרט אימה מצליח למדי שלא הוקרן בארץ. לכאורה מדובר בכשלון – הסרט הכניס רק כ-7.5 מיליון דולר, ולא הצליח לפרוץ אפילו לשלישיה המובילה – אבל העובדה שהופק בתקציב זערורי הופכת אותו, טכנית, לסרט מצליח יותר מ"ג'ק צייד הענקים". הכל יחסי.

"אופטימיות היא שם המשחק" מסתמן כמרוויח הגדול של האוסקרים: אחרי הזכייה של ג'ניפר לורנס המקסימה בפרס השחקנית הטובה ביותר, והחן שהיא השפריצה לכל עבר, הכנסות הסרט – שמוצג כבר 16 שבועות, ועדיין שוהה בעשיריה - עלו מעט השבוע, והוא כבר חצה את רף ה-115 מיליון דולר.

ומה אתם חשבתם על "אופטימיות היא שם המשחק"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully