וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: יותם בן חורין בשיר וקליפ חדשים. צפו

4.3.2013 / 0:16

אחרי שלושה סינגלים ורגע לפני שהוא יוצא לסיבוב הופעות בארצות הברית, משחרר יותם בן חורין את הקליפ והשיר "In My Head", מתוך אלבום הבכורה שייצא בקרוב

לאחר שכבר הוציא שלושה סינגלים מתוך אלבום הבכורה שלו, "Distant Lover", משחרר כעת יותם בן חורין את הקליפ לסינגל הרביעי מתוכו, "In My Head". את הקליפ צילמו וערכו עדי יעקובוביץ ונדב רותם.

השיר נכתב לפני כעשור, והיה עתיד להיכנס לאחד מאלבומיה של יוסלס איי.די, הלהקה בראשה הוא עומד. בסופו של דבר לשיר לא נמצאה מסגרת הולמת, וכך הוא מצא את עצמו לוקח חלק בפרויקט הסולו של בן חורין. "אני מרגיש שסוף סוף הוא מצא את מקומו באלבום הסולו, והוא בהחלט אחד מהבולטים", מספר בן חורין.

ב-4 במרץ ייצא בן חורין לסיבוב הופעות בארצות הברית, שיכלול למעלה מ-20 הופעות, רובן בחוף המזרחי. "אני מאוד נרגש מסיבוב ההופעות", הוא מספר. "זאת תהיה פעם ראשונה שלי בלי יוסלס. זו הולכת להיות חוויה אחרת. עבדנו על הטור הזה 3 חודשים וזה כבוד גדול שבחרו אותי ונתנו לי לקחת חלק במופע". המופע עליו מדבר בן חורין הוא פסטיבל השואוקייס הגדול SXSW שייערך ב-15 במרץ באוסטין, טקסס – פסטיבל בו השתתף בעבר עם להקתו. הופעתו הבאה של בן חורין בארץ תתקיים ב-13 באפריל במועדון האוזןבר בתל אביב, ותתארח בה תמר אייזנמן.

מה חשבתם על הקליפ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully