וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם אירוויזיון: גלגל ההצלה המיותר בעולם

3.3.2013 / 0:03

מארגני הקדם אירוויזיון ניסו לבזוז מערוץ 2 את הטריק הכי זול בספר הריאליטי – מריחת זמן מיותרת. למרבה הצער, גלגל ההצלה של הקדם הוכיח שאפילו את זה הם לא יודעים לעשות

אל דאגה, חברים. הקדם אירוויזיון עדיין לא נגמר. אפשר לקום מהמיטה ולנגב את הדמעות, לנקות את הגרון מזעקות ה"למה רק שלושה ערבים של קדם אירוויזיון, למה, תנו לי עוד משירת המלאכים המג'וברשת הזאת". הערב זכינו בתוכנית גלגל הצלה, כי פשוט חבל שנפספס עוד טיפת איכות ממרק המפסידים שלו. ברשות השידור אולי גאים על מריחת הזמן המתוחכמת הזאת, אבל ביץ' פליז, בערוץ 2 כבר היו מוסיפים לזה תוכנית בבית המתמודדים, גיבושון מצולם בסחנה וספיישל שירה בחלל. ושנה אחרי סרט קצר בשם "ניקי גולדשטיין: מלאך או שטן" על נפילתו מגדולה אל הביבים של הצגות ילדים, במשבצת דוקו אוף קורס. ככה טוחנים מותג.

אבל הקדם מסתפק בשישים ושניים פרקים בלבד, וכך אנו מקבלים רק פרק גלגל-הצלה אחד, של שלושה שירים. כן, אותם שירים, ברור. מה, לא יהיה לכם מרתק נורא לראות אותם שוב באותו ביצוע, אותו עיבוד ואותה כוריאוגרפיה? בטח שכן, בגלל זה לפני שנתחיל בתכנית נראה לכם קליפ קצר של כל השירים המועמדים, ואחרי הביצוע נראה לכם תזכורת קלה לשירים שהיו עד כה, ואחרי ההצבעה נציג לכם לקט של השירים המתמודדים, ולפני פרידה קבלו שוב הצצה לשירים שיתמודדו בגמר. לקט כנגד כל שנה שהברזתם מתשלום אגרה, חארות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלאך או שטן? ניקי גולדשטיין, מתוך הקדם אירוויזיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אורנה דץ ורון שחר עולים לבמה, מותשים ועצבניים אחרי שבוע שלם של הנחייה משותפת, ומבשרים לנו שהפעם השופטים לא נמצאים כאן. הפעם זה תלוי רק בנו. גורל הקדם אירווזיון מונח על כתפינו, אז רוצו לסמס למועמד האהוב עליכם. קדימה רוצו, למען השם, אם אי פעם ביקשנו מכם משהו, הרי זה עכשיו! הצילו את ניקי גולדשטיין!

ושוב יהודה גברה עולה עם שיר הבר מצווה שלו, מנפנף כתינוק עם ידידיו הצעירים והחתיכים שעושים ברייקדאנס ועוד כל מיני דברים קוליים מאוניברסיטת ג'סטין ביבר לנכים. ירדן צור שוב מנסה את מזלה עם השיר היותר מדי חמוד שלה, מבריח-הגייז המובהק, שאולי יש לו סיכוי להתגלגלצ חזרה אל חיינו מתישהו. וניקי גולדשטיין שוב מנער מאבק את השיר הכי מיושן בקדם הנוכחי, הספק שיר אהבה ספק שיר אחדות אוניברסלית, עם קול מלא פאתוס של "שום דבר לא יעצוררררר", שרק חסרים לו רקדנים שמחזיקים נרות מאחוריו וממחישים את הליריקס בפנטומימה. הקפידו לבשר לנו קודם שניקי חלם מאז ילדותו להופיע באירוויזיון. הפנטזיה הכי נשגבת שלך, וזאת הבשורה שאתה מביא לנו? שיר שנשמע כמו מיקס של כל בלדת אירווזיונים שאי פעם נכתבה, שהמילים החדשות היחידות בה הן כנראה מילות הקישור? היה עדיף כבר לחלום להיות אסטרונאוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותשים ועצבניים. אורנה דץ ורון שחר, מתוך הקדם אירוויזיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקיי, עברו כבר עשרים וחמש דקות וזה הכי הרבה שהצלחנו למרוח ביצוע של שלושה שירים, הגיע הזמן לגלות מי זכה לעלות לגמר. יהודה גברה, צא מתוך בריכת הכדורים, ניצחת. הידד, בלונים, קונפטי, אבל רגע! התכנית עוד לא נגמרה! החלק המרגש ביותר עוד לפנינו: עכשיו הגיע הזמן להחליט מהו הסדר של הביצועים בגמר ביום חמישי! איזה מותח! ורגע, עוד לא סיימנו. עכשיו מגיע הרגע המרגש באמת, שבו אנחנו מגלים מה כל אחד הולך ללבוש בגמר. ואחר כך הרגע שכולכם חיכיתם לו – נחשוף מה כל מתמודד יזמין לארוחת צהריים לפני הגמר, ובאיזה קופון הוא הולך לשלם! ואחר כך – אוי, תודה לאל, סימנו לנו שאפשר לסיים את התכנית. בחלון הזמן הריק שנותר נכניס כבר עוד לקט של שירי הגמר.

אז זהו זה, חברים, נתראה בגמר הגדול והמרגש ביום חמישי, שבו נצפה (תחזיקו את עצמכם) באותם שירים, עם אותם ביצועים, הכול אותו דבר בדיוק, רק הצופים עם הרבה פחות תקווה. מי יהיה הנציג שלנו באירווזיון, והאם שוב נביך את עצמנו בפני ידידנו הגויים ימ"ש? זאת נדע בקרוב, ואיך אומרים מורן מזוז ורון ויינריך, נראה איך יילך.

מה חשבתם על גלגל ההצלה של הקדם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully