וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום תצטרף ל"America's Got Talent"

4.3.2013 / 10:10

קלום, מנחת "פרויקט מסלול" לשעבר, תהיה השופטת הרביעית בפאנל של ריאליטי הכשרונות, לצד הווארד סטרן, האווי מנדל ומלאני בראון, הלא היא מלאני בי מהספייס גירלז

מירוץ הליהוק הבלתי פוסק של תוכניות הריאליטי האמריקאיות אינו פוסק, והפעם אשת הטלוויזיה ודוגמנית העל לשעבר היידי קלום היא שנחתה על משרה נחשקת: קלום תוכרז היום רשמית כשופטת האחרונה המצטרפת לצוות בעונה החדשה של התוכנית "America's Got Talent", כפי שפורסם בהוליווד ריפורטר. קלום תצטרף להאווי מנדל, מגיש הרדיו השערורייתי הווארד סטרן ומלאני בראון, הלא היא מלאני בי מהספייס גירלז, שהצטרפה לתוכנית רק לפני כשבוע. זו תהיה הפעם הראשונה בה התוכנית כוללת פאנל של ארבעה שופטים. באוגוסט האחרון עזבה את התוכנית השופטת הפופולרית שרון אוסבורן.

"America's Got Talent" מבוססת על הפורמט שיצר במקור מלך תוכניות הכשרונות, סיימון קאוול. בתוכנית מתחרים אמנים, יוצרים ומבצעים ממגוון תחומים על פרס בסך מיליון דולר. המתמודדת המפורסמת ביותר שיצאה מהתוכנית היא כמובן סוזן בויל, שהתגלתה בגרסה הבריטית, אף שבאופן מפתיע לא זכתה בה. קלום, 39, היתה מועמדת בשנת 2008 לפרס האמי על עבודתה כמנחה בריאליטי האופנה "פרויקט מסלול", אותו גם הפיקה. כמו כן הגישה את הגרסה הגרמנית של תוכנית זו החל משנת 2006.

מה דעתכם על הליהוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully