וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד הבואנה ויסטה סושיאל קלאב יגיע להופעה בישראל

5.3.2013 / 9:00

אפרו קיובן אולסטארז, הרכב המוזיקה הקובנית של חואן דה מרקוס גונזלס המונה 15 חברים, יגיע להופעה בזאפה אמפי שוני באפריל הקרוב

חואן דה מרקוס גונזלס, מייסד הבואנה ויסטה סושיאל קלאב, יגיע לראשונה לישראל עם ההרכב שלו, אפרו קיובן אולסטארז. ההרכב, המונה 15 נגנים, יופיע בזאפה אמפי שוני ביום שבת ה-27 באפריל.

דה מרקוס גונזלס נחשב לאחת מהיוצרים המרכזיים במוזיקה הקובנית ב-30 השנים האחרונות, ומהווה שגריר שלה ברחבי העולם. עבודותיו עם הרכבי על ואמנים כמו בואנה ויסטה סושיאל קלאב, רובן גונזלס, איברהים פרר, סיירה מאסטרה ואפרו קיובן אולסטארז זכתה להצלחה בחשיפת המגוון השלם של המוסיקה הקובנית ברחבי העולם.

עבודתו של דה מרקוס גונזלס היתה מועמדת לשלושה פרסי גראמי והוא היה אחראי ליצירה והפקה של כמה מההקלטות החשובות והמכוננות ביותר של המוזיקה הקובנית במאה ה-20. במהלך שנות פעילותו היה דה מרקוס גונזלס שותף ביצירת יותר מ-25 אלבומים.

אפרו קיובן אולסטארז היא תזמורת ייחודית המקדישה את פעילותה לקידום המוזיקה הקובנית, על שלל סוגיה וגווניה. מלבד שירים מאלבומיה, הלהקה מבצעת בהופעות שירים מאלבום המופת של בואנה ויסטה סושיאל קלאב. במהלך השנים, רבים מהמוזיקאים בהרכב הפכו לכוכבים בינלאומיים, כולל רובן גונזלס, איברהים פרר, גיירמו רובלקבה, אמדיטו ואלדס ומנואל "The Guajiro" מירבל.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully