וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק FBI חושף: וויטני יוסטון נסחטה

5.3.2013 / 11:25

לשכת החקירות הפדרלית של ארצות הברית הציגה לציבור את התיקים שהחזיקה על הזמרת המנוחה, וגילתה פרטים מטרידים מעברה, כולל ניסיון סחיטה שלא נחשף מעולם

שנה חלפה מאז מותה של הזמרת האגדית וויטני יוסטון, אך פרטים מעברה ממשיכים לצפוף. כעת, ה-FBI, לשכת החקירות הפדרלית של ארצות הברית, חושפת את התיקים שהחזיקה על יוסטון, בעקבות פניות רבות לפתיחת התיקים בתואנות הקשורות בחופש המידע.

התיקים שנחשפו כוללים 128 עמודים של חומר מרתק ומפתיע מעברה של הזמרת – ביניהם ניסיון סחיטה שעברה יוסטון בעבר, שלא הוביל לבסוף להגשת תלונה ולפתיחת תיק פלילי, בשל הסדר כספי שהצדדים ככל הנראה הגיעו אליו.

בדצמבר 1992 נשלח לסוכנות שניהלה את יוסטון, ניפי, מזכר שכותרתו "סחיטה". הסוכנים הפדרליים דיווחו כי עורך דין של אישה אלמונית העביר את המכתב לחברה, בצירוף איום כי האישה תחשוף פרטים סודיים מחייה הפרטיים של יוסטון במידה ולא תקבל מהזמרת 100 אלף דולר. לאחר מכן שלח עורך הדין מכתב נוסף, בו דרש להעלות את הסכום ל-250 אלף דולר, והבהיר כי הלקוחה שלו מחזיקה במידע על מערכות היחסים הרומנטיות של יוסטון. במכתב נכללה הצעה לחתום על הסכם סודיות במעמד העברת הכסף.

יוסטון ככל הנראה נענתה להצעתה של האישה המסתורית, שכן בתיק ה-FBI כלול גם הסכם הסודיות שנחתם בין הסוחטת לבין חברת ניפי – אמנם, ללא ציון סכום כסף כלשהו ששולם לבסוף. במהלך בדיקת הנושא שוחחו סוכני הלשכת החקירות הפדרלית עם יוסטון, וזו הודתה שפגשה את האישה; אולם לאחר שנקבע כי עצם המפגש אינו עבירה על החוק ולא הוכח כי פעילות בלתי חוקית התרחשה במהלך ההתקשרות בין שתי הנשים, התיק נסגר.

וויטני יוסטון. Larry Busacca, GettyImages
סגרה עסקה. יוסטון/GettyImages, Larry Busacca

בנוסף, כולל התיק של הזמרת מכתבי הערצה שנשלחו אל יוסטון לאורך השנים על ידי אדם מוורמונט, שסוכני ה-FBI חשדו כי עלול להוות איום על חייה. במכתבים טען הגבר כי הוא אוהב את יוסטון וכי ישלח מכתבים המצהירים על אהבתו לצהובונים. "גברת יוסטון, למה את לא עונה ל-70 המכתבים ששלחתי לך?", כתב. "אני באמת מאוהב בך, בבקשה האמיני לי. את בטח חושבת שאני משוגע. ובכן, אולי זה נכון. אני פשוט לא מוכן לוותר".

סוכן FBI ששוחח עם האדם הנידון קבע כי "ברור היה שמדובר באובססיה לוויטני יוסטון". הוא הוסיף כי לבסוף החליט הגבר שהרעיון לפנות לצהובונים ייפגע ביוסטון, ולכן ויתר עליו. לבסוף החליטה הלשכה שלא לפעול נגדו, לאחר שהבטיח שאין בכוונתו לפגוע ביוסטון והבהיר כי יפסיק להטריד אותה.

אדם נוסף שכינה את עצמו "נשיא אירופה" שלח ליוסטון מכתבים הטוענים כי הקליטה שיר שהוא הלחין. לאחר שהובהר לו על ידי ה-FBI כי מדובר בעבירה על החוק, חזר בו מטענותיו.

מה דעתכם - היה צריך לחשוף את התיקים של וויטני? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully