וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייל גולן קורא לך": עדן אבוטבול היא הזוכה בגמר

5.3.2013 / 23:27

עדן אבוטבול היא הזוכה הגדולה בגמר העונה השלישית של ריאליטי השירה בראשותו של אייל גולן שהתקיים בהיכל נוקיה ושודר בערוץ 2 באופן חריג לאחר מאבק מתמשך של קשת

עדן אבוטבול היא הזוכה הגדולה בגמר העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך", תוכנית הדגל של ערוץ 24, ששודר בערוץ 2 לאחר שקשת, בעלת השליטה הערוץ, נלחמה על אפשרות זו עד לשבוע שעבר.

עדן זכתה לאחר שעלתה לשלב הדו-קרב מול דניאל כהן, ולאחר מכן קיבלה את מרבית קולות השופטים של התוכנית - גולן, גל אוחובקי, דודו אהרון, יוסי גיספן ועדי לאון. הפרס שמוענק לזוכה הוא מלגה לשנת לימודים בבית הספר למוזיקה רימון, רכב וחוזה ייצוג והפקה בחברת ליאם הפקות של גולן. במהלך הגמר, שהתקיים בהיכל נוקיה, השיק גולן סינגל חדש בשם "סטטוס מאוהב" אותו ביצע בשידור.

"אייל גולן קורא לך" היא תכנית הדגל של ערוץ 24, ובמובן רב היא משקפת שתיים מהמטרות הברורות של הפעלת הערוץ: קידום מגוון של סגנונות מוזיקליים ישראליים, והצבת תחרות מחזית נוספת למתחרים בערוץ 10, אבל בעיקר לזכיינית ערוץ 2 הנוספת רשת. במובן זה קיימת בקשת שביעות רצון רבה מ"אייל גולן קורא לך" שהשיגה נתוני רייטנג מרשימים עבור ערוץ נישה והם הורגשו היטב בתכנית מולה הוצבה בברודקסט - "דה וויס", לא בלי קידום ראוי שכלל גם מודעות בעיתונים. בערוץ 24 ניפקה התכנית בעונה הנוכחית רייטינג ממוצע של 7%, עלייה משמעותית מהשנה שעברה שרשמה 4.7%. חצי הגמר של התכנית רשם ביום שבת נתון של 8.5%, וזה נתון השיא עליו התייצבה התכנית במגבלות תקרת הזכוכית של ערוץ 24 לפרק שאינו גמר. גמר העונה הקודמת השיג נתון של 11.4% עם רגע שיא של 14.9%.

לאורך כל תקופת שידורה של "אייל גולן קורא לך" היתה התכנית למוקד נוסף בתחרות העסקית בין קשת לרשת, שבו נרשמה בשבוע שעבר נקודה נוספת לקשת עת הותר לה לשדר את התכנית על מסך ערוץ 2. רשת טענה, בין היתר בדיון מיוחד שנערך בכנסת, שקשת באמצעות ערוץ 24 פוגעת במותג ערוץ 2 ודרשה מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לפקח על קשת באופן הדוק יותר. על רקע הטענה הזו דחו ברשות השנייה בהתחלה את הבקשה לשדר את "אייל גולן קורא לך" בערוץ 2, והראו כי תנאי הזיכיון של הערוץ לא מאפשרים זאת. לאחר שהדיון הוסט מהזירה העסקית לזירה התרבותית ועלו טענות להשתקה של מוזיקה מזרחית - אישרה לבסוף מועצת הרשות את השידור. כפי שמסתמן כעת, ערוץ 24 ייקנס על המהלך, אבל הכסף יוצא מקופת קשת ועבורה שידור גמר תכנית ריאליטי כמו "אייל גולן קורא לך" בערוץ 2 הוא הבטחה לערב רווחי למדי.

השתתף בהכנת הידיעה: דוד אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully