וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך צילומים: יעקב כהן חש ברע ופונה לבית חולים

6.3.2013 / 16:00

כהן, ש"מחר שבת", התכנית החדשה שלו ושל שמואל וילוז'ני, עלתה לאוויר בשבוע שעבר, פונה מהצילומים באמבולנס והוחלף על ידי אורי גוטליב

את יום הצילומים הזה יעקב כהן יעדיף לשכוח: היום (רביעי) במהלך צילומי התכנית "מחר שבת" של הערוץ הראשון, חש כהן ברע ופונה מסט הצילומים על ידי אמבולנס לבית החולים הדסה.

"מחר שבת", תכנית חדשה בהגשת כהן ושמואל וילוז'ני, עלתה לאוויר רק בשבוע שעבר. לאחר שהעבודה הופסקה במפתיע עקב מצבו של כהן, הוקפץ השחקן, הקומיקאי והמגיש אורי גוטליב, לו פינה קבועה בתכנית, על מנת להחליפו ולהשלים את הצילומים.

כהן, 55, סיים את לימודיו בבית הספר למשחק בית צבי ב-1984 ומשם המשיך היישר אל בימות הסטנד-אפ – ז'אנר בו היה מהחלוצים בישראל. מלבד הצלחתו הגדולה כקומיקאי, כהן הוא גם שחקן תיאטרון עסוק שכיכב בהצגות "בוסתן ספרדי", "הנהג של מיס דייזי", "חפץ", "הזוג המוזר", "קומדיה של טעויות" ועוד; בקולנוע השתתף בסרט "שחור" של שמואל הספרי, ובטלוויזיה לקח חלק בין היתר בפאנל הקומי "צחוק מעבודה" ובסדרה "הבורר". בימים אלה, מלבד הגשת "מחר שבת", הוא מריץ ברחבי הארץ את מופע הסטנד-אפ "יעקב כהן חדש", וכן אחראי לדיבוב דמותו של שקע בתשדירים של חברת החשמל.

בערוץ הראשון אישרו כי אורי גוטליב החליף את כהן בצילומי התכנית. המנהלת האישית של כהן מסרה כי הוא עבר סדרת בדיקות בבית החולים, וצפוי להשתחרר לביתו בשעות הקרובות.

  • עוד באותו נושא:
  • יעקב כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully