וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד מתאבלת על הוגו צ'אבס

השחקן שון פן והבמאי אוליבר סטון הביעו צער על מותו של נשיא ונצואלה שהלך לעולמו בגיל 58. "הוא יחיה לנצח בהיסטוריה", אמר עליו סטון

מנהיג ונצואלה השנוי במחלוקת שהלך אמש (שלישי) לעולמו השאיר אבלים לא רק בארצו אלא גם בהוליווד. צ'אבס, בן 58 במותו, היה חבר קרוב של הבמאי אוליבר סטון והשחקן שון פן, שלאורך השנים הביעו בו תמיכה פומבית.

"האנשים בארצות הברית איבדו היום חבר שהם מעולם לא ידעו שיש להם. אנשים עניים מסביב לעולם איבדו היום גיבור", אמר פן להוליוורד ריפורטר. "אני איבדתי חבר וברכתי בכך שזכיתי בו. מחשבותיי ותנחומיי למשפחה של צ'אבס ולאנשי ונצואלה. המהפכה תמשיך תחת הנהגתו של סגן הנשיא, ניקולס מדורו".

כאחד מתומכיו הגדולים ביותר, פן אף הופיע בהפתעה באירוע שנערך בבוליביה בדצמבר שעבר, בו התפללו הנוכחים לשלומו ובריאותו של צ'אבס. "הוא אחד מהכוחות הכי חשובים שיש לנו על הפלנטה הזאת, ואני מאחל לו שכוחו הגדול יחזור אליו במהרה והוא ישוב להשתמש בו שוב ושוב". באוגוסט האחרון, השתתף פן בעצרת הבחירות של צ'אבס במדינה.

צפו: שון פן פוגש את הוגו צ'אבס

גם סטון הביע צער על מותו של צ'אבס. השניים הכירו לראשונה בשנת 2007. הבמאי המוערך הגן על מדיניותו של צ'אווס בסרטו "South of the Border" משנת 2009, שעסק בשינויים הפוליטיים והחברתיים בדרום אמריקה, רבים מהם בזכותו של צ'אבס, כך לפי סטון בסרטו. "אני מתאבל על מי שהיה גיבור עבור רוב בני עמו, אלה שנאבקו בעוולות העולם בכדי למצוא מקום משל עצמם", סיפר סטון להוליווד ריפורטר. "צ'אבס, מי שהיה שנוא על המעמדות המבוססים, יחיה לנצח בדפי ההיסטוריה שלנו. חברי, נוח בשלום על משכבך, מנוחה שהרווחת ביושר רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully