וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי יתחרה בטרייבקה

6.3.2013 / 21:00

סרטם החדש של אהרון קשלס ונבות פפושדו, בכיכובם של ליאור אשכנזי, צחי גראד ורותם דנון יתחרה בפסטיבל טרייבקה בקטגוריית Spotlight היוקרתית

עוד הישג מרשים לקולנוע הישראלי: "מי מפחד מהזאב הרע", סרטם החדש של נבות פפושדו ואהרון קשלס, ישתתף בקטגוריית Spotlight של פסטיבל טרייבקה ה-12 במספר שיתקיים בין ה-11 ל-28 באפריל בניו יורק. הקטגוריה היוקרתית מיועדת לבמאים ותיקים, במאים ידועים ובמאים שחוזרים לפסטיבל לאחר שהשתתפו בו בעבר.

"מי מפחד מהזאב הרע" הוא מותחן חדש שכתבו וביימו קשלס ופפושדו, צמד היוצרים שאחראים לסרט שהחל את גל סרטי האימה הישראליים, "כלבת". בסרט מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן, והוא עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקר בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. משתתפים בו גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קאייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטוביץ'.

מוקדם יותר היום נודע כי שני סרטים ישראליים נוספים בדרכם לפסטיבל: "שש פעמים", סרט הביכורים של יונתן גורפינקל, ישתתף בתחרות העלילתית בפסטיבל לצד 11 סרטים מכל העולם שיוקרנו בבכורות עולמיות ואמריקאיות. הסרט, בתמיכת קשת וקרן הקולנוע הישראלי, ממשיך את סיבוב הפסטיבלים הבינלאומי שלו לאחר שזכה בפרס "מבט אחר" בפסטיבל סן סבסטיאן באוגוסט האחרון ובפרסי הביכורים, התסריט (רונה סגל) והשחקנית (סיון לוי) בפסטיבל חיפה באוקטובר האחרון. מולו יתמודדו בטרייבקה סרטים מארצות הברית, טייוואן, בלגיה, צרפת, אוסטרליה, ואפילו עיראק. כמו כן, "רוקדים ביפו", סרטה של הילה מדליה העוסק בפייר דוליין, מורה ורקדן נודע של ריקודים סלונים, המשוכנע כי ריקוד יכול לגשר על פערים חברתיים ותרבותיים, יתחרה בקטגוריה התיעודית.

הקולנוע הישראלי כובש את העולם - דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully