וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן מזור בדרך לאירוויזיון

7.3.2013 / 23:00

הזוכה בעונה הראשונה של התכנית ”אייל גולן קורא לך” ניצחה הערב בגמר הקדם אירוויזיון ותייצג אותנו עם השיר "רק בשבילו" בתחרות בשבדיה. "אני מאושר עבור מורן", אמר גולן

צילום מסך

מורן מזור בדרך לאירופה: לאחר שזכתה הערב (חמישי) בגמר הקדם אירוויזיון עם שירה "רק בשבילו" (מילים: גל שריג, לחן: חן הררי), מזור תייצג ישראל בתחרות שתתקיים במאלמו, שבדיה בחודש מאי. היא גברה בגמר על מורן מזוז, רון ויינרייך, ולדי בלייברג, רן סנדלר, הילה בן דוד, מיטל דה רזון, אסי טל, יהודה גברה, ניקי גולדשטיין ושני זמיר, שקיבלה את מירב הקולות מהקהל בבית אך לא זכתה להתייחסות מצד השופטים באולפן. לצוות השופטים הקבוע שכלל הערב את משה דץ, דפנה דקל, אילנית ואורי פסטר נוספו הערב גם צביקה פיק, שרון חזיז ואלדד שרים

זו אינה זכייה ראשונה בתחרות זמר עבור מזור, שהיתה המנצחת בעונה הראשונה של ריאליטי הכשרונות "אייל גולן קורא לך". גולן עצמו הגיב הערב על זכייתה. "אני מאושר עבור מורן", אמר בהצהרה רשמית ששחרר, "מורן תייצג את ישראל בהרבה כבוד. האמנתי ואני מאמין במורן, אנו בליאם הפקות מתרגשים עבורה".

הקדם אירוויזיון התקיים השנה במתכונת מיוחדת, לאחר שבשנת 2012 נבחר השיר "Time" של איזבו על ידי ועדה מסדרת. שנה קודם לכן כן התקיים קדם, בו זכתה דנה אינטרנשיונל עם שירה "Ding Dong", אך השנה לראשונה חולק האירוע למספר שלבים, וכלל ארבעה משדרים מקדימים – שלושה שלישי גמר ושלב גלגל הצלה – בהם חולקה ההצבעה בין הקהל הרחב לבין צוות שופטים מקצועי.

גם השיטה החדשה נתקלה בקשיים משמעותיים, כאשר קטלין רייטר, מהמתמודדות הבולטות בתחרות שנחשבה לפייבוריטית וזכתה בחצי הגמר הראשון, הודיעה על פרישה מהתחרות, זאת בשל האשמות שלה ושל מנהליה (להן היו שותפים מתמודדים נוספים בתחרות) לפיהן רשות השידור בחרה שופטים שאינם אובייקטיבים כלפי המתמודדים, וכך כל הצבעה שלהם למתמודד, ששווה לחצי מהניקוד הסופי של השיר, עלולה להשפיע באופן קריטי על בחירת העולים לשלב הבא בתחרות. מי שנכנס במקום רייטר לגמר הוא ניקי גולדשטיין, שהגיע למקום השני בשלב גלגל ההצלה. הפרישה זכתה להתייחסות מביכה למדי בתחילת הערב, כשרון שחר, שהנחה את האירוע ביחד עם אורנה דץ, החמיא לגולדשטיין על הסכמתו להצטרף לתחרות "לאחר בריחתה של אחת המתמודדות".

מה דעתכם על השיר הזוכה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully