וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני טיילר תייצג את בריטניה באירוויזיון

7.3.2013 / 17:52

הזמרת הוותיקה שאחראית ללהיטי האייטיז "Total Eclipse of the Heart" ו"Holding Out for a Hero" הוכרזה היום כשליחת הממלכה המאוחדת לתחרות, שתתקיים ב-18 במאי בשבדיה

רגע לפני שישראל בוחרת את השיר שייצג אותה באירוויזיון, בריטניה הכריזה על הנציגות שלה, והיא מפתיעה: בוני טיילר, הזמרת הוולשית הוותיקה והמצליחה שזכורה בין היתר מלהיטה הענק "Total Eclipse of the Heart", היא שתישלח לתחרות, שתתקיים ב-18 במאי במאלמו, שבדיה.

טיילר, 61, תבצע בתחרות את השיר "Believe In Me", בלדה שהקליטה בנאשוויל, והצליל הכללי שלה מזכיר בהחלט את להיטי שנות ה-80 של הזמרת. "אני באמת מאושרת לייצג את המדינה שלי באירוויזיון", אמרה טיילר בהצהרה ששחררה, "ובמיוחד עם שיר נפלא כל כך. אני מבטיחה לתת למען בריטניה את כל מה שיש בי".

טיילר, שהחלה את הקריירה שלה בתחרות זימרה בה סיימה במקום השני ב-1970 – בהיותה בת 19 בלבד – היתה פופולרית בשנות ה-70 וה-80 ומכרה למעלה מ-80 מיליון עותקים מאלבומיה בעולם. היא היתה מועמדת לפרס הגראמי שלוש פעמים, וזכורה גם מהלהיט "Holding Out for a Hero", שהיה שיר הנושא של הסרט "פוטלוס" ב-1984. מחר (שישי) אמור לצאת לחנויות אלבומה החדש של טיילר, "Rocks & Honey".

השיר של טיילר שיתחרה באירוויזיון

באופן מפתיע, טיילר צעירה במידה ניכרת משליחה הקודם של בריטניה לאירוויזיון – אנגלברט המפרדינק בן ה-75, שייצג את הממלכה המאוחדת באירוויזיון 2012 עם השיר "Love Will Set You Free" שהגיע למקום ה-25. בריטניה ניצחה באירוויזיון בפעם האחרונה ב-1997, אז יוצגה על ידי להקת קטרינה אנד דה ווייבס.

מה דעתכם על השיר של טיילר לאירוויזיון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully