וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לבטרינג טריו. האזינו

8.3.2013 / 0:38

לאחר צאת אלבום הבכורה שלהם, בטרינג טריו משחררים את הקליפ לסינגל "No Joke" לקראת מופע השקה מיוחד שיתקיים בהמשך החודש. אפילו סנופ דוג כבר מעריץ

צילום ובימוי: Til Gold + PvonK + MNDSET

באטרינג טריו הם אחד מההרכבים היותר מסקרנים ומיוחדים שפועלים כיום בארץ. בהרכב חברים קרן דוניץ (אחותה הצעירה של מאיה), בנו הנדלר (בסיסט ומפיק מוזיקלי שעבד בין היתר עם בלקן ביט בוקס וברי סחרוף) ויובל רג'ויסר, תקליטן ומפיק נחשב. "Tired Love", אחד מהסינגלים הנפלאים של ההרכב, עורר התלהבות אפילו בקרב סנופ דוג, שמצא לנכון להגיב ללהקה בעמוד הסאונדקלאוד שלה. מאז, הסינגל כבר נחטף לאוסף מיוחד שהוציאה יצרנית הרכב מרצדס וגם יצא במסגרת האלבום המלא והמצוין של הלהקה, "Toast", שזמין להורדה חינמית בעמוד הבנדקאמפ שלהם.

ההרכב הוא חלק מהלייבל המקומי Raw Tapes, שממצב את עצמו בתקופה האחרונה כחוד החנית של הביטים בישראל. תחת הלייבל פועלים גם די.ג'יי גאלו, די.ג'יי מש, דאבז ועוד. לאחר צאת האלבום, משחרר ההרכב את הקליפ לשיר "No Joke" שצולם ובוים ביפן על ידי Til Gold, PvonK ו-MNDSET, יוצר גרמני המתגורר בטוקיו. את השקת האלבום והקליפ מתעתד ההרכב לחגוג בערב מיוחד שיתקיים ב-14 במרץ בלופט ברחוב המפעל 5 בתל אביב, שכבר הפך למארח קבוע של אירועים מהסוג הזה. לפני המופע המרכזי יופיעו גם מש, רבל סאן, אסף תלמודי, אייל תלמודי ומאיה דוניץ, ולאחר שבטרינג טריו יבצעו את זממם יעלו סטים של הקטיק, גאלו, וולטר ודאבז. מחיר כרטיס יעמוד על 50 שקלים, 70 שקלים עם חולצה ו-90 שקלים בצירוף עותק של האלבום.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully