וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר התמוטט על הבמה

8.3.2013 / 12:09

הזמר הפופולרי סבל מקוצר נשימה וירד מהבמה במהלך הופעה בלונדון אתמול (חמישי). לאחר 20 דקות עלה להשלים את ההופעה, ומיד עם סיומה פונה לבית החולים

הזמר הקנדי הפופולרי ג'סטין ביבר התמוטט על הבמה בהופעה בלונדון אתמול (חמישי), כשהוא סובל מקוצר נשימה. במקומו של ביבר, שחגג את יום הולדתו ה-19 השבוע, עלה אל הבמה סקוטר בראון, מנהלו, והצהיר כי "ג'סטין איבד את נשימתו, הוא התלונן לאורך כל ההופעה. הוא מאחורי הקלעים עם רופא".

לאחר 20 דקות של הפסקה, ביבר שב אל הבמה והשלים את ההופעה. עם סיומה, שחרר דוברו הצהרה רשמית: "ג'סטין בדרכו לרופא", מסר, "הוא התעלף, לקח הפסקה באורך 20 דקות וקיבל חמצן". על פי ההצהרה, ביבר התעלם מבקשת רופאו שלא לעלות ולהשלים את ההופעה. עם זאת, אנשיו של הזמר טוענים כי ביבר לא סבל מבעיות רפואיות כלשהן קודם להופעה.

אין זו הפעם הראשונה בה ביבר, הנמצא כעת בעיצומו של סיבוב ההופעות האירופאי שלו, נקלע לסיטואציות מביכות על הבמה: לפני מספר חודשים הקיא הזמר במהלך הופעה, ברגע מביך שהפך במהרה לוידאו ויראלי. מוקדם יותר השבוע עלה ביבר באיחור של מספר שעות להופעה באולם O2, אותו אולם שבו התרחשה התקרית האחרונה. לאחר האיחור פרסם ביבר הודעת התנצלות למעריציו.

בשעות האחרונות כבר החלו מעריציו של ביבר לפרסם בחשבונות הטוויטר שלהם ציוצים הנושאים את התגית #JustinTakeABreak – "ג'סטין, קח הפסקה".

מה אתם אומרים - הגיע הזמן להפסקה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully