וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין סמית: "'מוכרים בלבד 3' יהיה הסרט הטוב ביותר שאעשה"

9.3.2013 / 12:52

במאי הקאלט הנערץ הודיע הלילה בעמוד הפייסבוק שלו שהתחיל לכתוב המשכון נוסף בסדרת הסרטים המיתולוגית שלו, וכבר יצא בהכרזות מפוצצות לגבי איכויותיו של הסרט העתידי

מעריצי קווין סמית – היכונו: במאי הקאלט הנודע פרסם הלילה (בין שישי לשבת) סטטוס מפתיע המכריז כי החל לכתוב את הפרק השלישי בסדרת סרטי "מוכרים בלבד" (“Clerks”), וצירף אליו צילום מסך של עמוד השער של התסריט.

"תחילת הסוף", כתב סמית בכותרת הפוסט שלו, והמשיך באומרו ש"לפני 20 שנה, התחלנו לצלם את 'מוכרים בלבד'. 20 שנה אחר כך, ללא כל תכנית או סיבה, קפצתי מהמיטה של ב-4:20 לפנות בוקר והתחלתי לכתוב את 'מוכרים בלבד 3'. זה הרגיש כמו בילוי עם חברים ותיקים. ואחרי שעתיים של הקלדה וצחקוקים, הגעתי למסקנה ש... 'מוכרים בלבד 3' יהיה הסרט הטוב ביותר שאעשה אי פעם".

סמית, שעלה לגדולה כשיצר בתקציב זעום את הסרט הראשון בסדרה, קנה לו מאז קהל מעריצים קנאי אבל גם איבד לא מעט מהקרדיט שלו כיוצר, כשלצד סרטים נחשבים למדי כמו "לרדוף אחרי איימי" ו"דוגמה" היה אחראי גם לכשלונות מביכים כמו "ג'רזי גירל". בשנת 2006 ביים את ההמשכון הראשון לסרט המיתולוגי ההוא, ובחודשים האחרונים הביע בראיונות רצון ליצור המשכון נוסף – לצד רצון לשים סוף לקריירת הבימוי שלו. לא ברור עדיין אם "מוכרים בלבד 3" מתוכנן, מבחינתו של סמית, להיות סרטו האחרון.

מתרגשים לקראת "מוכרים בלבד 3"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully