וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "ארץ אוז" שם סוף לבצורת

10.3.2013 / 10:28

סרט הפנטזיה המדובר הוא הלהיט הקופתי הראשון לשנת 2013 לאחר שהכניס כ-75 מיליון דולר בשבוע הראשון שלו באקרנים בארצות הברית

יח"צ - חד פעמי

זה לקח יותר מחודשיים, אבל סוף סוף הגענו אל הלהיט הקופתי האמיתי הראשון של שנת 2013: "ארץ אוז". חברת דיסני, שהשקיעה בסרט סכומי עתק – קרוב ל-300 מיליון דולר – קיוותה כמובן לשחזר את ההצלחה של "אליס בארץ הפלאות": גם הוא סרט המבוסס על סיפור מוכר על טיול לעולם אחר, שיצא בחודש מרץ והדהים את כל החזאים כשהכניס 116 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בארצות הברית, בדרך להכנסות של מעל מיליארד דולר ברחבי העולם. "אוז" אמנם לא הצליח להגיע לגבהים האלה, אבל הוא הכניס בסוף השבוע הראשון שלו כ-75 מיליון דולר – הפתיחה הגדולה ביותר של השנה עד כה בהפרש עצום (עד כה המחזיק בשיא השנתי היה "חשבון משותף" עם 34 מיליון דולר). אם לשפוט על פי הפתיחה הזאת, "אוז" אמנם לא יהפוך למכונת כסף כמו "אליס", אבל דיסני לא תפסיד כסף על ההשקעה הנכבדת בו, ואם הסרט באמת יהפוך לראשון בסדרה כפי שהם מתכננים, הרי שההשקעה היתה משתלמת.

"ארץ אוז": הרבה רעש וצלצולים, בלי נשמה. ביקורת

ג'ק קוטל הענקים.
מתגמד

בדרכו לצמרת "אוז" דרך ומעך את "ג'ק קוטל הענקים". שני הסרטים דומים זה לזה מבחינת הקהל שאליו הם פונים –סרטי הרפתקאות יקרים ומרובי אפקטים ממוחשבים לכל המשפחה - אבל "ג'ק" הצליח לכבוש את המקום הראשון בשבוע שעבר בעיקר בגלל חוסר בתחרות, ועכשיו כשהגיעה אלטרנטיבה, האולמות שלו התרוקנו בבת אחת. הכנסותיו של "ג'ק" ירדו בכ-66% מהשבוע שעבר, והוא התייצב במקום השני עם כ-11 מיליון דולר.

עוד סרט יצא לאקרנים בארצות הברית השבוע, אבל כמעט אף אחד לא שם לב: "האישה מאחורי הנקמה" ("Dead Man Down") הוא מותחן בכיכובו של קולין פארל שננטש בבתי הקולנוע עם מעט מאוד קידום מכירות. הוא השיג כ-5 מיליון דולר ואפשר להניח שקיומו יישכח עד לשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ אוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully