וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אהובה עוזרי מארחת את אהוד בנאי ושאול בסר

11.3.2013 / 10:56

אהובה עוזרי משחררת שני שירים מתוך אלבומה החדש. את הראשון מבצע אהוד בנאי ואת השני היא מבצעת יחד עם מפיק האלבום, שאול בסר. האזינו

יח"צ - חד פעמי
אהוד בנאי ושאול בסר מבצעים את שיריה של אהובה עוזרי. אילן בשור,
אהוד בנאי ושאול בסר מבצעים את שיריה של אהובה עוזרי/אילן בשור

אהובה עוזרי, מגדולות היוצרות וזמרות הנשמה במוזיקה הישראלית, חוזרת באלבום חדש בו כל שיריה מבוצעים על ידי אמנים אחרים, ביניהם אהוד בנאי, ברי סחרוף, גליקריה, דנה ברגר, זהר פרסקו, חוה אלברשטיין, יעל דקלבאום, מאור כהן, מאיה אברהם, קובי אפללו, קורין אלאל, רונה קינן, שי צברי, שני פלג ושרון קרלן. לאחר שכבר יצאו מתוכו השירים "מתוך עיניך" בביצועה של גליקריה ו"הים" בביצועו של זהר פרסקו, היום היא משחררת שירים נוספים מתוך האלבום – הראשון, "בסתר", מבוצע על ידי אהוד בנאי לטקסט ולחן של עוזרי, ואת השני, "עיניי אני אשא", היא מבצעת ביחד עם שאול בסר, מי שהפיק מוזיקלית את האלבום כולו.

"בפגישה הראשונה שלי עם אהובה בביתה בנוה-צדק, היא נתנה לי את הטקסט של השיר 'בסתר' והשמיעה לי את המנגינה. 'זה בשבילך' היא אמרה", מספר בנאי בחוברת שמלווה את האלבום. "'זה תפרתי עליך, ואני אעשה ממך פאריד אל-בנאי'. תודה לך אהובה על השיר המקסים, על שמחת החיים ועל אהבת החיים, אני נהנה מכל רגע שאני לצדך. תודה גדולה גם לך שאול בסר, על העיבוד וההפקה המוזיקלית. היה נפלא לעבוד עם שניכם".

בסר, שותפה של עוזרי לביצוע השיר הנוסף, מספר בחוברת כי "החיבור בין אהובה לביני היה מיידי והוא ממשיך להיות מרתק ומפרה. יש באהובה משהו נזירי וספרטני מאד, ולמולו גילוי של חופש פנימי פרוע והרבה עדינות, כמיהה ושמחה. כמעט כמו אצל ילד שמגלה עולמות חדשים והכל כבר קיים בו. כל זה בא לידי ביטוי ביצירה שלה. בתוך תהליך העבודה גיליתי שהמוזיקה שלה, שלא גדלתי עליה, היתה אי שם בתוכי, נחה במקום לא מודע מאז ומעולם".

לאחר הופעת ההשקה לאלבום המוערך "צלצולי פעמונים" לפני מספר שנים, לקתה אהובה במחלת הסרטן ובשל כך הוסרו מיתרי קולה. עוזרי לא נתנה למצב לייאש אותה ולא חדלה לרגע מליצור, לנגן ולהופיע. הבולבול טראנג, כלי הנגינה המיוחד עליו היא מנגנת בוירטואוזיות, הפך לקולה השני ומתרגם את מיתריה למוזיקה שהיא יוצרת. כעת יתרגמו את קולה גם האמנים שמשתתפים באלבום.

מה חשבתם על השירים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully