וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפרידה המרגשת של "דאלאס" מלארי הגמן

12.3.2013 / 16:32

הגרסה החדשה של "דאלאס" נפרדה מדמותו של ג'יי. אר. בגדול, האוורד סטרן בדרך להחליף את ג'ימי פאלון וג'סטין טימברלייק חזר ל"סאטרדיי נייט לייב". חדשות טלוויזיה אמריקאית

אחרי מותו של לארי הגמן, ג'יי. אר. זוכה לפרידה מכובדת ב"דאלאס"

השחקן לארי הגמן, שגילם את דמותו המיתולוגית של ג'יי. אר. בסדרה "דאלאס" הלך לעולמו לפני מספר חודשים והותיר אחריו חור בסדרה שזכתה לגלגול חדש לפני כשנתיים. הכותבים ההמומים התלבטו זמן רב כיצד להיפרד מדמותו של הגמן בסדרה וכעת נראה כי הם מצאו פתרון. בפרק ששודר השבוע וכותרתו "יצירת המופת של ג'יי. אר.", ניסו היוצרים להבהיר כי הדמות האהובה אמנם נפרדה מאיתנו, אולם לא תישכח כל כך בקלות. הפרק כלל את ההלוויה המצופה וכן קטעים משנים קודמות, הן של ג'יי. אר. והן של לארי הגמן. בנוסף, נראה הגמן במספר סצנות שהספיק לצלם לפני מותו, והפרק מתמקד גם בנושא מאבק הירושה הצפוי.

את הפרק מלווה התזכורת לטריגר שהוביל עונה שלמה של הסדרה בגלגול הקודם שלה: "מי ירה בג'יי. אר?", אלא שהפעם מדובר ב"מי הרג את ג'יי. אר?", שאלה שהמפיקים מבטיחים שתיפתר עוד העונה.

ג'ון סטיוארט לוקח הפסקה מ"הדיילי שואו" כדי לצלם סרט חדש

לאחר 14 שנות הנחייה המנחה החד ביותר באמריקה, ג'ון סטיוארט, לוקח קצת הפסקה. סטיוארט הודיע השבוע כי בקיץ הקרוב ייצא לפגרה של 12 שבועות על מנת לצלם סרט בו ישמש לראשונה בחייו כבמאי. שמונה שבועות מתוך הפגרה הם שבועות בהן עדיין אמורה להיות משודרת תכניתו של סטיוארט, ולכן הכתב ג'ון אוליבר הוקפץ להחליפו במשך שבועות אלה.

סרטו של סטיוארט ייקרא “Rosewater” והוא למעשה אדפטציה לספרו של עיתונאי ה-BBC מזייר בהרי, שכתב על מעצרו על ידי המשטר האירני ב-2009 בעת שסיקר הפגנות נגד המשטר. סטיוארט גם כתב את התסריט לסרט.

סאגת תכניות הלילה נמשכת: האם האוורד סטרן יחליף את ג'ימי פאלון?

לאחר שנודע כי רשת NBC זוממת להדיח את מנחה תכנית האירוח הלילית ג'יי לנו ולהחליפו במנחה הצעיר והכריזמטי יותר ג'ימי פאלון, נראה שגם לפאלון נמצא מחליף: העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח השבוע כי שדרן הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן מועמד להחליף את פאלון בתכנית האירוח המאוחרת שלו, לאחר שהאחרון יקבל את המשבצת הנחשקת עליה ישב לנו. הרשת טרם אישרה את הדיווח באופן רשמי, אולם מקורות ברשת אומרים כי סטרן מכריז זה זמן רב שהוא מוכן לתכנית משלו.

כך הוא דיבר על מאבקי תכניות הלילה לפני שנתיים:

HBO משחררת תקציר של העונה השנייה של "משחקי הכס"

רשת HBO שחררה לרשת תקציר מושקע של העונה השנייה של הסדרה "משחקי הכס" למען המעריצים בעלי הזיכרון הקצר. בטרם עליית העונה השלישית מסבירים צוות הכותבים והשחקנים על האירועים המשמעותיים של העונה השנייה, לקראת עונה נוספת של מלכים, אבירים ובעיקר הרבה דם.

ג'סטין טימברלייק עושה רק טוב ל"סאטרדיי נייט לייב"

הזמר/שחקן/דוגמן ג'סטין טימברלייק קפץ (שוב) להנחות את תכנית המערכונים שמחזיקה מעמד זה כמעט ארבעה עשורים – "סאטרדיי נייט לייב". מדובר בפעם החמישית בה טימברלייק מנחה את התכנית, ובכל פעם הוא זוכה לשבחים מקיר לקיר. הפרק הנוכחי התאפיין באבק כוכבים רב במיוחד, כאשר באחד המערכונים התקבל טימברלייק למועדון ה"חמש פעמים", לאמנים שהנחו את התכנית חמש פעמים או יותר. במערכון נכחו גם חברי המועדון אלק בולדווין, סטיב מרטין, צ'בי צ'ייס, טום הנקס ואפילו קנדיס ברגן. גם הכוכב העולה אנדי סמברג, שעזב לאחרונה את הסדרה, הגיע לביקור קצר. הביקור של טימברלייק כנראה לא יהיה האחרון: התכנית זכתה לרייטינג הגבוה ביותר שלה זה 14 חודשים.

מה קורה כשמחברים בין "משפחה בהפרעה" ל"עלובי החיים"?

בלוגר אחד ניסה לעשות חיבור בין הקומדיה הביזארית "משפחה בהפרעה", לבין שובר הקופות האחרון "עלובי החיים". השילוב של תמונות מתוך הסרט ומשפטי מחץ מהסדרה, יצרו משהו משעשע, אם כי מעט מוזר. תשפטו בעצמכם.

"דם אמיתי" מחליפה שואו-ראנר (שוב)

דרמת הערפדים "דם אמיתי" טרם סיימה את צילומי העונה השישית, אולם נראה שמי שאחראי עליה כעת, מארק האדיס, לא יזכה לראות את סופם. האדיס, שהחליף במאי האחרון את יוצר הסדרה המוערך אלן בול, הוחלף השבוע בעצמו, על ידי בריאן בקנר, כותב ומפיק שעבד בסדרה מאז עונתה הראשונה. את עזיבתו של האדיס הסבירו ב-HBO במעבר לעבודה על פרויקטים אחרים של הרשת.

ככה זה ייראה - טיזר לעונה השישית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully