וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש למאור כהן

12.3.2013 / 8:49

המוזיקאי האהוב משחרר את "את יודעת", סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש "החופש הגדול", ומתכונן להופעת ההשקה בה יארח את דני סנדרסון

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האלבום "החופש הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שכבר שוחררו מספר שירים מתוך אלבומו החדש, "החופש הגדול", מוציא מאור כהן שיר נוסף מתוכו בשם "את יודעת". השיר, כמו האלבום כולו, מעניק זווית ראייה חדשה ומרעננת על חומרי החיים המוכרים לכולנו; מעבר לכך, אי אפשר להתעלם מהתמונה היפהפייה שהודפסה על גבי עטיפת האלבום החדש - בה מצולם לא אחר מאשר בנו של כהן בתמונה שהולמת במיוחד את שמו של האלבום.

כהן- שחקן, זמר, מוזיקאי וסוג של מולטי טאלנט, נחשב (ובצדק) להרפתקן מוזיקלי מן המעלה הראשונה. אלבום הסולו האחרון שלו על טהרת החומרים המקוריים, "טוב לנו יחד", יצא לפני 14 שנים, אבל כהן הוציא לאורך שנות פעילותו אלבומים רבים ונפלאים, ביניהם "פרחי הרע" עם שיריו של שארל בודלר - שיצר ביחד עם פיטר רוט – האלבום של צמד ראות עליו עבד ביחד עם רע מוכיח, האלבום של הבליינים שרקח ביחד עם אורן לוטנברג, יצירות עם הסופר גרופ הישראלית הזבובים וכמובן גם עם להקתו הראשונה - זקני צפת.

כהן יקיים מופע השקה חגיגי לכבוד צאת האלבום החדש ב-20 במרץ, במועדון הזאפה בתל אביב, שם יארח את דני סנדרסון ודי.ג'יי מש (המתפקד בימים כתיקונם גם כאחיו הצעיר של כהן). על הבמה ילוו את כהן הנגנים מיכאל פרוסט, עמית יצחק, אופיר קנר וארז גינת.

ההופעות הבאות של כהן:

20.3 זאפה תל אביב, אורחים: דני סנדרסון ודי.ג'יי מש
26.4 תרבותא יקנעם
11.5 ברל'ה, להבות חביבה. אורח: גורי אלפי
30.5 בארבי תל אביב
22.6 זאפה הרצליה

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully