וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גטסבי הגדול" בכיכובו של דיקפריו יפתח את פסטיבל קאן

12.3.2013 / 10:40

סרטו המדובר של באז לורמן ("מולין רוז'", "רומיאו ויוליה") בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו יפתח את הפסטיבל הצרפתי היוקרתי, שנחשב לחשוב בפסטיבלי הקולנוע בעולם

פסטיבל קאן ה-66 מתחי להתקרב, ועוד פרטים נחשפים לקראתו: אחרי שנודע כי סטיבן שפילברג יעמוד השנה בראש חבר השופטים באירוע, כעת נודע כי את משבצת סרט הפתיחה היוקרתית של הפסטיבל ימלא "גטסבי הגדול", סרטו החדש של באז לורמן ("מולין רוז'", "רומיאו ויוליה") בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו ועל פי הרומן הנודע של פ. סקוט פיצג'רלד. הסרט ישיק את הפסטיבל, החשוב בפסטיבלי הקולנוע בעולם כיום, ב-15 במאי – כאשר כנהוג עם סרטי פתיחה, הוא מוקרן מחוץ לתחרות הרשמית. באותו יום יעלה הסרט לאקרנים בצרפת ובכל העולם.

"זהו כבוד גדול עבור כל מי שלקח חלק ביצירת הסרט לפתוח את פסטיבל קאן", מסר לורמן. "אנחנו נרגשים לחזור למדינה, מקום ופסטיבל הקרובים כל כך לליבנו, לא רק משום שסרטי הראשון, 'ריקודים', הוקרן שם לפני 21 שנים, אלא גם משום לפיצג'רלד כתב כמה מהרגעים היפים והמדוייקים ביותר ברומן שלו לא רחוק משם, בוילה מחוץ לסיינט רפאל".

בסרטו החדש של לורמן, הידוע בצבעוניות האקלקטית של יצירותיו הקולנועיות, יגלם דיקפריו את גטסבי, הגבר עשיר והמסתורי בן עידן הג'ז מהרומן של פיצג'רלד כפי שהוא נתפס בעיניו של ניק קרוויי (טובי מגווייר). קארי מליגן מגלמת בסרט את דייזי, מושא אהבתו של הגיבור. הסרט, בהפקת האחים וורנר, יוקרן בפסטיבל בתלת-מימד; זו הפעם השנייה בתולדות האירוע בה נעשה שימוש בטכנולוגיה – "למעלה" של פיקסאר, שפתח את הפסטיבל ב-2009, הוקרן גם הוא בתלת מימד. עוד נודע כי את ההקרנה החגיגית בפסטיבל יכבד בנוכחותו גם הראפר ג'יי זי.

מתכננים לצפות ב"גטסבי הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully