וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: ברלד ודודו ארז בתכנית חדשה של קומדי סנטרל

13.3.2013 / 1:11

"מטען חורג" היא תכנית אירוח ניידת חדשה, שתפגיש בין שני הבדרנים המצליחים למסע סוריאליסטי, ותעלה לשידור במהלך קיץ 2013 בערוץ הקומי של HOT

אחרי ששיתפו פעולה ב"סנאי סנאי", סדרת האינטרנט של גולדסטאר ואלנבי הפקות שהפכה לקאלט ביוטיוב, ירון ברלד ("ארץ נהדרת") ודודו ארז ("מהדורה מוגבלת", "הורדה חוקית") לוקחים את עבודתם המשותפת אל הטלוויזיה. "מטען חורג", תכנית אירוח ניידת חדשה של השניים, תעלה במהלך קיץ 2013 בערוץ קומדי סנטרל של HOT.

"מטען חורג" היא מעין אנטי תכנית אירוח, כאשר לפי סיפור המסגרת שלה, ארז, שכשל בנסיונו למצוא ערוץ שיממן לו תכנית אירוח רצינית ואיכותית, מקבל מדודו של ברלד וואן מקרטע והופך אותו לאולפן טלוויזיה מאולתר; אלא שאז הוא מגלה כי התנאי לקבלת הרכב הוא נוכחותו של ברלד בתוכו – וכך יוצאים השניים ביחד למסע, שכולל בתוכו גם אורחים שונים ומגוונים, גם סיטואציות קומיות מופרעות וגם את מערכת היחסים המטורללת בין שני הקומיקאים.

את הסדרה החדשה יצר ארז ביחד עם גיל אוליאמפרל עבור חברת ההפקות סברס TV. הכותב הראשי שלה הוא יניב זוהר, ומביים אותה נועם ורדי, שביים גם את "סנאי סנאי". בנוסף משתפים ארז וברלד פעולה בימים אלה במיזם הסטנד-אפ של HOT קומדי סנטרל בסינמה סיטי.

מחכים לתכנית החדשה של ברלד וארז? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully