וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר שף": ספיישל על כלום

13.3.2013 / 0:36

מפגש המחזור שכינס את הפיינליסטים של שלוש עונות "מאסטר שף" היה נטול פואנטה, וכנראה שהמרוויחים היחידים הם אליהב, שזכה בפרס אקראי כלשהו, ורושפלד, שסיים הכל מהצלחת

התגעגעתם ל"מאסטר שף"? לא? לא נורא, כי ארגנו לכם ספיישל אולסטארס של התכנית, עם כוכבים לוהטים מכל רחבי שלוש העונות שאתם בקושי זוכרים. בונוס מיוחד: הפעם אין הדחה, אין מתח, אין אקשן, אין טוויסטים במשימה, המתמודדים פשוט מכינים אוכל ובסוף אומרים למישהו מהם "אה, טוב, אממ, אתה המנצח", והמנצח אומר "אוקיי סבבה", לוקח את סט הכפיות או הוואטאבר העלוב שזכה בו ועולה על אוטובוס הביתה. ספיישל לתפארת!

אז איך זה לחזור ל"מאסטר שף" אחרי כל כך הרבה זמן? טוב ששאלתם, כי זה בדיוק מה שההפקה שואלת את המתמודדים בכל דקה, ואז שולחת את השופטים לשאול אותם, ואז מבקשת מהמתמודדים לשאול אחד את השני, ואז שולחת להם ליצן מזמר ששואל את זה בפנטומימה. היי סמדי, איך זה לחזור ל"מאסטר שף"? כיף, כיף. וג'קי, איך זה לחזור ל"מאסטר שף"? פשוט חווייה. הי תום, איך זה מרגיש לחזור? אני שמח להיות פה, ואיך זה בשבילך? כיף, חוויה, יופי, אחלה, מילת תיאור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייר פרנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

והדרמות באולפן מרתקות בערך כמו התובנות הנ"ל: מלבד ארבע שניות של אימה כשהבצק של אבי מתפרק, והבשר של סלמה שלא מתחמם (תני לנו לנחש: שוב שכחת להדליק את הכיריים?), איש לא מסתבך יותר מדי בתהליך הבישול. בכל זאת, כולה להכין מנת חג אחת, בספיישל יחיד שהיה זמן להתכונן לקראתו, לא צריך להיות פיינליסט "מאסטר שף" כדי להנפיק משהו אכיל. אז לא, לא קורה פה כלום במשך תכנית שלמה, מלבד פטפוטי ה"ממש חוויה לחזור לפה" הנצחיים, אבל המתמודדים מרוצים: הם קיבלו עוד הזדמנות אחרונה להיות כוכבי ריאליטי. כמו בימים הטובים ההם, שאנשים ברחוב צעקו להם "היי, אתה ההוא מהזה". והם מנצלים כל רגע - אלקנה ממהר לעשות צחוקים ושיגועים, אליהב מאחצ'ץ' את עצמו למוות בתקווה לזכות בכל זאת באיזה חיקוי של פיניש ב"ארץ נהדרת", סמדי וג'קי מתחרות על משבצת העממ-מאמי. עוד דקה יגררו אותם בועטים וצורחים בחזרה לאנונימיות, אבל כל עוד רוחם בהם הם ימשיכו לצעוק "שימדורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך יוזו'ר שנפל לנו הוודג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע, לפני הכרזת התוצאות השופטים רוצים לשאול את המתמודדים משהו: "אז איך היה לחזור לפה?" כיף, חוויה, יופי, מרגש, חשוב, סביר, סוציומט, קטע עם בנים. והאוכל? אליהב מרח סופגניות ספינג' בקרם, ורושפלד זלל סופגניה שלמה תוך אנחות עונג קולניות, כשהוא מתלכלך כולו בקרם. הדמיון לתינוק ענקי ומרוח לא חמק מעיניה של מיכל, שקראה באימהיות "איזה מתוקי! איך הוא אוכל!", והרגע הזך הזה זיכה את אליהב בניצחון וב(נדמה לי)סט טושים עמידים במים. יונתן רושפלד זכה בסינר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנה נאכלה בשלמותה, הבולסת חוקרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואל תתגעגעו יותר מדי, יהיו עוד הרבה ספיישלי "מאסטר שף" בעתיד, "מאסטר שף: המפסידים מכל העונות", " מאסטר שף: האמצעיים מכל העונות", "מאסטר שף בעמידה על רגל אחת", "מאסטר שף על העץ", "מאסטר שף על התקרה" – לא חסרות דרכים לסחוט את המח עצם הזה עד הסוף. הישארו עמנו, יהיה חוויתי.

ציטוטים

"אנחנו כבר ישנים ביחד" (סמדי בומבה מתוודה על יחסיה עם אלקנה)
"תדעי לך שאת מפילה, את ממוטטת, ואני מג'וזדר עלייך" (אליהב מנסה בכוח להספיק לבסס עוד כמה משפטי קאלט אוחצ'יים לפני שהתהילה שלו נגמרת)
"עצמתי עיניים, וזה הריח שלך" (אייל שני מרחרח את אליהב)
"עמנואל רוקם מזימות, קונדסון, פאף יביא לך את הפצצה" (אלקנה מדרדס דרדוסים)
"יש פה שיר הלל לקילוף עורות ותלישת עצמות" (אייל שני על המנה של תום. שירו את שיר ההלל לקילוף העורות ותלישת העצמות, טרללה!)
"זה כאילו את מסירה בגד בפה, ואז הטלה, עירום, נכנס פנימה לתוך הגוף" (אייל שני מבהיל טלאים)

מה אתם חשבתם על הספיישל של "מאסטר שף"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully