וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינג'ין הוק מגיע לישראל

13.3.2013 / 12:00

המפיק והדי.ג'יי שהתפרסם בזכות חיבה יתרה ללהיטי אר אנ' בי ושיתופי פעולה עם מגוון עצום של מוזיקאים ויוצרים, יגיע לתקלט במסיבה במועדון הברקפסט בתל אביב

הדי.ג'יי והמפיק סינג'ין הוק, שצמח מסצינת האנדרגראונד והפך עם השנים לאחד מהשמות העולים במוזיקה האלקטרונית העכשווית, יגיע לתקלט ב-5 באפריל במועדון הברקפסט בתל אביב.

סינג'ין הוק, או אלן ברינסמיד בחיים שמחוץ למועדונים, שחרר בשנת 2011 את האי.פי שלו, "The Lights EP" שמשך לעברו ואל הלייבל בו הוא חתום, פליקן ביי, תשומת לב רבה. ברינסמיד, קנדי במקור שמתגורר כיום בברצלונה, המשיך להתפתח עד שבשנה שעברה הוזמן לקחת חלק באקדמיה למוזיקה של רד בול בניו יורק, ולאחרונה הוציא קטע חדש בשם "Prom Nite", שמככב באוסף של הלייבל לצד קשמיר קט (שתיקלט בתל אביב בחודש שעבר), מיסטר טוויקס, זורה ג'ונס ואחרים. בין לבין הוא הספיק לשתף פעולה עם DJ Sliink, קאנבלאסטר (מהלייבל הצרפתי אד בנגר), $Morri, ילד הפלא של נייט סלאגס, LOL Boys ועוד.

"בסביבות גיל 15 הבנתי שאני נמשך הרבה יותר למוזיקה אינסטרומנטלית מאשר לקולות חיים", סיפר בעבר למגזין XLR8R. "הרבה ראפרים בינוניים הגיעו לגדולה כי מאחוריהם עמדו אנשים כמו ג'יי דילה, די.ג'יי פרמייר וג'אסט בלייז. הם שילבו אלמנטים של פאנק וסול. לא הבנתי איך הם עושים זה. אפילו לא ידעתי שהם מסמפלים תקליטים של אחרים. אני אוהב שהמוזיקה נטועה חזק בשורשים ועם זאת מאוד רעננה וחדשה עבורי".

תמיכה מקומית להוק יספקו תום וג'וי, רוסטר קוגברן, סילברמן, גטאפיקס וירין לידור. במועדון המילק הסמוך יתקלטו קין, דרייפר ונדב נאמן. על הבאתו ארצה אמונים מאשבוקס ו-וול פלייד בשיתוף המועדון. מחירי הכטיסים לאירוע עומדים על 50-60 שקלים וניתן לרכוש אותם כאן.

מתכננים ללכת למסיבה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully