וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטו אוקטה ו-Hrdvsion יגיעו לתקלט בישראל

מפיק האינדי האוס ויוצר הטכנו הנודעים יגיעו לתקלט בשתי מסיבות שונות בתל אביב במהלך החודש הקרוב, רגע לפני ליל הסדר

אוקטו אוקטה ו-Hrdvsion, שניים מהיוצרים האלקטרוניים החמים של הרגע, יעשו את דרכם לישראל בכדי לתקלט בשתי מסיבות. המסיבה הראשונה תארח את מפיק האינדי האוס אוקטו אוקטה, שיגיע למועדון הדלי בתל אביב ב-20 במרץ. אוקטו אוקטה, או בשמו האמיתי מייקל מוריסון, משלב בין גישת עשה זאת בעצמך, אסתטיקה האוס וקומוניקטיביות פופית. בשלוש השנים האחרונות הוא הספיק להוציא קטעים שמשכו את תשומת ליבם של ילדי אינדי פוחזים כמו גם של קלאברים ותיקים. תמיכה מקומית יספקו תום וג'וי ואת הערב יחתמו עפרי גופר וניב הדס.

יומיים לאחר מכן יגיע לעיר Hrdvsion, הלא הוא נתן ג'ונסון, אחיו של מתיו ג'ונסון, איתו הוא חבר בצמד Midnight Operator. ג'ונסון, יוצר שאינו תוחם את עצמו לגבולות ז'אנריים, עסק לאורך השנים בטכנו ניסיוני, בקטעי פופ טהורים וגם באר אנ' בי, פוסט-דאבסטפ ודיפ האוס. "Prettier than That", הוא הקטע הזכור ביותר שלו מהתקופה האחרונה ולהיט רחבות יעיל במיוחד. הוא ידוע בחיבה שלו לסטים מפוצצים שכוללים רצפים של שירים חזקים. לפניו יתקלטו עידית פרנקל ובנג'י לנפנט.

מחיר כרטיס לכל מסיבה בנפרד עומד על 30 שקלים כולל משקה ראשון בחינם, ומחיר כרטיס לשתי המסיבות יחד יהיה 50 שקלים. את הכרטיסים ניתן לקנות במקום.

מתכננים ללכת לתקלוטים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully