וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוורת הוסיפה מופע נוסף לרגל האיחוד

13.3.2013 / 15:37

אחרי שהכרטיסים לשני מופעי האיחוד בבריכת הסולטן אזלו, הפקת פסטיבל ישראל הוסיפה הופעה נוספת שמכירת הכרטיסים אליה תחל ביום חמישי

בתחילת השבוע הודיעה להקת כוורת האגדית על שני מופעי איחוד בבריכת הסולטן בירושלים במסגרת פסטיבל ישראל, כשכל הכרטיסים אליהם אזלו תוך שעות ספורות, ורק ומספר מוגבל של כרטיסים נוספים יוצע למכירה בחודש אפריל.

כעת, לאור הביקוש הרב, הודיעה הפקת הפסטיבל על מופע נוסף בבריכת הסולטן, שיתקיים ב-22 ביוני, כאשר המכירה תחל מחר (חמישי) בשעה 12:00 דרך אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים בימות או בטלפון *6226.

האיחוד המחודש נערך בין היתר לציון 40 שנה לצאת אלבום המופת "סיפורי פוגי", אלבום הבכורה של הלהקה שהפך לקלאסיקה ישראלית לצד האלבומים "פוגי בפיתה" ו"צפוף באוזן".

מרבית חברי כוורת ממשיכים לקיים קריירות סולו ענפות, וחלקם אף מופיעים זה לצד זה במסגרות שונות. כמו כן, כוורת התאחדה למטרות שונות במסגרת מצומצמת יותר לאורך השנים – בין היתר בשנת 2000 במופע שנועד לגייס כסף עבור ניתוח מציל חיים ליצחק קלפטר, וכן בחתונות של כמה מהילדים של חברי ההרכב. עם זאת, זו הפעם הראשונה מאז המופע "כוורת בפארק" ב-1998 בה יחלקו השבעה במה משותפת בהופעה פתוחה לקהל הרחב - משימה לא פשוטה בהתחשב במצבו הבריאותי של קלפטר, שהפסיק להופיע במשך תקופה בעקבות מחלת ריאות, כמו גם לאור העובדה שפניגשטיין חי בלוס אנג'לס. כידוע, גם גידי גוב עובר תקופה לא פשוטה לאחר פטירתה של אישתו, היוצרת והמחזאית ענת גוב, שהלכה לעולמה מוקדם יותר השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • כוורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully