וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2013: המתנות שוואלה! תרבות תעניק בחג

15.3.2013 / 22:40

יצירה ספרותית שכתובה כולה ב-emoji, פוסטרים של להקות שלא פאדיחה לתלות בסלון, הגדת פסח להיפסטרים, מארז מלהיב של "הנוקמים" ועוד סיבות שבגללן שווה להיות נחמדים אלינו

"מובי דיק" באימוג'י

מילא להתאים קלאסיקה ספרותית לגרסת טוויטר של 140 תווים, אבל להעביר עלילה שלמה באימוג'י? וואו, בשביל זה צריך משהו כמו 800 אנשים ו-3,795,980 שניות של עבודה. וזה מה שעשה פרד בננסון, כשאסף מימון גולשים של קצת יותר מ-3 אלף דולר והעביר למאות עובדים במיקור חוץ את התרגום של "מובי דיק" מאת הרמן מלוויל לשפה גרפית של עצלנים וילדות בנות 12. התוצאה מבריקה, כיפית ומספיק מכובדת כדי להיכנס לקטלוג של ספריית הקונגרס. :)

כמה זה עולה? 200 דולרים בכריכה קשה, 40 דולרים בכריכה רכה
איפה קונים? באתר הרשמי

לוח ציור של ניקולס קייג'

יחסית לגיל 49, השיער של ניקולס קייג' במצב די סביר, אבל כבר שנים שרואים מפרצים, ואין לדעת מתי תתחיל הנשירה. לא תמיד הכסף משחק תפקיד, ולא משנה כמה כסף יבזבז על תכשירים שונים, יש מצב שעוד שנתיים-שלוש לוויני ריגול יסתנוורו מהקרחת שלו. לקראת יום עדין, כדאי להצטייד בלוח צביעה של ניקולס קייג', שם כבר חתכו לו את הקרקפת כדי שאתם תוכלו להשתולל עליה – ציירו לו תלתלים, מוהיקן, עשו לו קוקו מטופש – רק אל תתנו לניקולס קייג' להיות קירח.

כמה זה עולה? 20 דולרים
איפה קונים? כאן

איורי להקות מקוריים

המעצב והמאייר הישראלי רון נדל מציע למכירה סדרות איורים של אייקוני פופ ומוזיקה – הזולים מהם, בהדפסים דיגיטליים, כוללים את דאפט פאנק, ג'וליאן קזבלנקס (הסטרוקס), ג'יימס מרפי (LCD סאונדסיסטם), פט שופ בויז, ג'רוויס קוקר (פאלפ) ועוד. מי שרוצה ממש להשקיע ולפנק את הקיר, יכול לרכוש הדפס רשת של חברי הביטלס שיוצא במהדורה מוגבלת.

כמה זה עולה? 200-700 שקלים
איפה קונים? מרמלדה מרקט

מזוודת "הנוקמים"

השלב הראשון בהצגת היקום הקולנועי של מארוול נגמר. הענק הירוק, איירון מן, קפטן אמריקה, ות'ור קיבלו את הסרטים שלהם, (איירון מן אפילו שניים), וכולם נפגשו ב"הנוקמים" המצליח. עכשיו, כשהגיע זמנו של "הנוקמים" להגיע לחנויות על תקליטורי DVD, לא ויתרו בדיסני גם על אוסף של כל סרטי השלב הראשון.

עשרה תקליטורי בלו-ריי בתוך מזוודה מהודרת עם קוביית טסרקט יוצאו למכירה החל מה2 באפריל (כן, תצטרכו להסביר למה המתנה שלכם מתעכבת), במחיר לא נמוך בכלל - כ-149 דולרים. וזה עוד מחיר מבצע באמזון, כשהמחיר הרשמי עומד על לא פחות מ-219 דולרים. בתמורה לסכום הזה תקבלו את "הנוקמים", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור" בגרסאות דו מימד וגרסאות תלת מימד; את "איירון מן", "איירון מן 2" ו"הענק הירוק" בגרסת דו מימד בלבד, ודיסק מלא של חומרי בונוס.

כמה זה עולה? 149-219 דולרים
איפה קונים? אמזון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הגדת פסח להיפסטרים או סתם אנשים עם טעם טוב

הדבר המבאס ביותר בסדר פסח, חוץ מקיומו, זו המסורת של קריאת ההגדה (ע"ע: המכה ה-11). סיפור הפנטזיה הזה חוזר על עצמו מדי שנה והתרגלנו כבר לעלילה; אבל לא רק העבדות היא בלתי נסלחת – העיצוב שלה. חנות העיצוב אסופה שנמצאת בתל אביב ועוסקת בין היתר בקידום מעצבים צעירים. אחד הפרוקטים הבולטים שלה כעת הוא הגדת פסח בהשתתפות עשרות מעצבים מקומיים מוכשרים, שתגרום גם להיפסטרים לא להתבאס יותר מדי – מי שלא מתחבר לתכנים, יהנה לפחות מהציורים.

כמה זה עולה? 69-85 שקלים
איפה קונים? באתר של אסופה

עבודות אמנות מ"גוסיפ גירל"

אמנם סדרת המופת "גוסיפ גירל" הסתיימה לא מזמן ולא תשוב עוד למסך, אבל היא תישאר בלב שלנו לנצח. אבל היי, למה רק בלב אם אפשר גם בסלון או בחדר השינה? אתר art.com יאפשר לכם לרכוש במחיר מופקע עותקים מעבודות שהיו תלויות בדירה של צ'אק באס, בסלון של משפחת וון דר וודסן ועוד יצירות שיגרמו לכם לרצות לעשות נשף איסוף תרומות עבור שקר כלשהו. הכי קרוב שתגיעו אי פעם לאפר איסט סייד.

כמה זה עולה? 134.99-449.99 דולרים
איפה קונים? כאן

  • עוד באותו נושא:
  • פסח 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully