וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד די.ג'יי רוקוול: מיקס הפוטוורק האולטימטיבי

עידו סער

17.3.2013 / 10:20

לקראת המסיבה שתארח את די.ג'יי רוקוול בתל אביב, עידו סער (ווידו מסוליקו) רקח עבור לקוראי וואלה! תרבות מיקס בלעדי של פוטוורק – מוזיקת ריקודים עתידנית מגטאות שיקגו

קחו חופן של גטו-האוס נבזי, קורטוב מיאמי בייס וקמצוץ של היפ הופ מהזן הקראנקי הדרומי, פרקו למולקלות וערבבו – התוצאה שתתקבל היא Footwork, מוזיקת רייב היפר-עתידנית מהגטאות של שיקגו והאירוע שלשמו התכנסו היום.

כמו כל דבר טוב, המוזיקה הצליחה לפרוץ את גבולות הפרוג'קטס והגיעה לאוזניים סקרניות בעוד מקמות על פני הגלובוס, בעיקר באירופה וביפן. ברוב המקומות ההשפעות המקומיות היו עדינות ולא ניסו להמציא מחדש את הז'אנר אבל בממלכה המאוחדת דווקא חלחלו ההשפעות של הצליל השבור לתוך תרבות שממילא מקדשת את המקצבים המרוצצים והמתקדמים והשתלבו בנוחות במוסיקת הבייס על שלל גווניה. בין הראשונים והמשפיעים היה המפיק המשובח אדיסון גרוב שבקטע פורץ הדרך שלו מ-2010, "Footcrab", הוריד את הטמפו התזזיתי של הפוטוורק, עידן את הערסיות וגישת ה"לתוך פרצוף שלך" של הסגנון המקורי וחשף את צרכני המוזיקה האלקטרונית האירופאים האנינים לסטייל החצוף משיקגו.

מאז ועד היום הפוטוורק מחלחל לאיטו לתוך הדאבסטפ, הטראפ, הג'אנגל והגאראג' על כל תת סעיפיהם. בין השגרירים הבולטים של הפוטוורק המעורבב ניתן למצוא את Rockwell, מפיק על שכוכבו דרך דווקא במוזיקת הדראם אנ' בייס האינטליגנטית אבל השכיל לשלב השפעות מהמיטב שיש לז'אנרים אלקטרונים אחרים להציע, ובראשם פוטוורק, הן בהפקות המקוריות שלו וברימיקסים שהוא רוקח, הן בסטים המשובחים שהוא נותן במועדונים ופסטיבלים ברחבי העולם והן בתוכניות הרדיו והפודקאסטים הרבים שהוא מגיש. אנחנו יותר משמחים לארח אותו לערב אינטימי ברדיו איפיג'יבי ביום שני ה-18 במרץ, במסגרת ליין הפוטוורק המקומי Wavvy, לצד חברים מליין הדראם אנ' בייס הישראלי האגדי Infuse. המיקס המצורף נותן דגש בעיקר למוטציית הסאונד החדשה יחסית שמערבבת בין הפוטוורק הקלאסי לדראם אנ' בייס וג'אנגל שרוקוול ואמנים כמו Om Unit ו-Machine Drum מייצרים, לצד הפקות מקוריות שנוצרו במיוחד עבור הליין וכמה קטעים מייצגים מהאבות המייסדים משיקגו.

בין הקטעים הבולטים במיקס ניתן למצוא את הקטע המוביל מהריליס החדש של DJ Rashad, מהשמות החשובים של הפוטוורק משיקגו, שיצא בלייבל הבריטי האנין Hyoerdub, טראק רוצח מתוך סדרת הבוטלגים של היוצר האלקטרוני הפורה והמגוון Om Unit תחת השם "Phillip D Kick" שבה הוא רקח גרסאות פוטוורק לקלאסיקות ג'אנגל ודראם אנ' בייס. עוד במיקס ניתן למצוא את Dawn Day Night הידוע גם כ-Fracture, עוד אחד מראשי החץ של הדראם אנ' בייס העדכני, שמשלב פוטוורק בהפקותיו. המיקס נסגר בקטע יוצא דופן של רוקוול, שמתנסה הפעם בהפקה היפ-הופית בוייב דאבסטפי מעושן. עופו על זה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המיטב שיש לז'אנרים אלקטרוניים להציע. רוקוול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטראקליסט המלא:

SaBBo - Wavvy Anthem
Calculon & Austin Speed - Back The Fuck Up
Interface & Minus - Hardwork
Wheez-ie - 281-713-832
Benga - Night (Poppa Doses Remix)
J(ay).A.D - Gunshot
DJ Rashad - Rollin'
DJ Spinn - U Don't Need
Dawn Day Night - Alcoholic Dance Flow
Leviticus - The Burial (Phillip D Kicks's Footwork Jungle Edit)
Weedo - Keep The Evil Away
M Beat - Sweet Love (CL Moons Edit)
Deft - Drop It Low
Krsur & Naive Machine - Ready To Roll
Jubei Feat. Flowdan - Say Nothin' (Rockwell Remix)

רוקוול יתקלט במסיבה מיוחדת של הליינים Wavvy ואינפיוז, במועדון הרדיו איפיג'יבי ברחוב שד"ל 7 בתל אביב, ביום שני, 18.3, בשעה 22:00. תמיכה מקומית יספקו ווידו וסאבו, וכן די.ג'יי Fuss.

מתרגשים לקראת המסיבה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רוקוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully