וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקי: "הייתי מגדירה את עצמי כ-Milf"

17.3.2013 / 0:27

סנוקי מ"ג'רזי שור", פעם הילדה הכי מופרעת בגן, התבגרה, התמתנה והפכה לאמא – אבל את הפה הגדול והחיבה למצלמות היא לוקחת גם אל התכנית החדשה שלה. ראיון

תת קבוצות בחברה הפכו למוצר מבוקש בקרב מפיקי ריאליטי בשנים האחרונות. אחת ההצלחות בז'אנר המציאות היא הסדרה "ג'רזי שור", שעוררה מחלוקת כשעלתה, סביב התיעוד הסטריאוטיפי של צעירים ממוצא איטלקי בארה"ב. על הדרך היא גם קיבעה את הסטטוס שלה כסדרה הנצפית בהיסטוריה של MTV, נתנה פייט לסדרות של הרשתות הגדולות מולה במשבצת השידור, קבעה ז'רגון חדש והצמיחה כוכבי תרבות פופ, ובראשם סנוקי.

ניקול "סנוקי" פוליצי (25) הפכה לתוצר הלוואי הכי מזוהה עם התופעה, למרות שהיא עצמה בכלל אומצה מצ'ילה ואין טיפת דם איטלקי בכל ה-1.42 מטר שלה (לא כולל שיער מנופח ופלטפורמות). בשנה האחרונה היא מובילה את ההתבגרות של חברי הסדרה, לאחר שהתארסה לבן זוגה בשנתיים האחרונות (אותו אספה בבר לטובת רומן חפוז שתועד במצלמות בעונה השלישית ואפילו לא זכרה את שמו אלא רק "המכוער מהסטוץ"), נכנסה להריון ויצאה עם חברתה מהסדרה ג'ני "ג'יי-וואו" פארלי לדרך עצמאית עם ספין אוף משלהן – "סנוקי וג'יי-וואו", שתשודר בערוץ MTV ישראל בימים ראשון-חמישי בשעה 22:25, החל מהיום (ראשון, 17.3) גם כאן המצלמות עוקבות אחריהן, אך בשלב המתקדם יותר והפרוע פחות של שנות ה-20.

סנוקי עצמה לא סונוורה מהפרסום. היא חובקת ליינים לטיפוח וספרי ייעוץ הנושאים את שמה, אך שומרת על חיים צנועים במרתף של חמותה לעתיד, חוסכת את המיליונים שעשתה עד כה מ"חוף ג'רזי" (שם השתכרה כ-150 אלף דולר לפרק) ובטיימינג של הראיון מעדיפה לפתוח בהתייחסות לאסון סופת סנדי שפקד את האזור לקראת שידור פרק הסיום של "חוף ג'רזי" ובפועל חרב את כל האזור בו צולמה הסדרה במשך שש עונות.

"לחשוב שהיינו שם כל קיץ ולכולנו כל כך הרבה זכרונות מהמקום, וכעת הכל נחרב, מאוד הפחיד אותי", היא מספרת בראיון מיוחד שנערך איתה לקידום הסדרה לפני מספר שבועות, "לראות את הכל הרוס, כל המתקנים והמזח בו טיילנו שקועים מתחת להריסות במים, זה היה נורא".

את מפרשת את זה כעוד שלב בהתבגרות?

"אני חושבת שכולנו הגענו לשלב של בגרות, גם ג'ני שהתארסה, סמי ורוני שהעלו שלב ביחסים ואפילו דינה עם חבר קבוע. אבל כמובן שלהביא ילד זה יותר משמעותי. אני יכולה להעיד על עצמי שבהחלט כל מה שקרה ביגר אותי".

אילו תגובות קיבלת בעקבות הפרסום?

"בהתחלה אנשים צפו בנו ואמרו לעצמם שזאת סתם חבורה של ילדים מופרעים. אבל עם הזמן למדו להכיר אותנו והתחברו לדמויות על המסך. אנשים עוצרים אותי ברחוב וקוראים לי החברה הכי טובה שלהם והם הכי חמים כלפיי. גרמנו לאנשים להתאהב".

איך זה מרגיש להביא רייטינג חסר תקדים לערוץ כבלים?

"זה מפתיע לשמוע נתוני רייטינג כי בסך הכל צופים בנו מתנהגים בטבעיות. זה כיף שזה מבדר אנשים".

ואיך זה להיות אמא ללורנזו בן החצי שנה?

"אמהות זה דבר נהדר, הרבה יותר ממה שציפיתי. אני אוהבת בבן שלי את הכל, אפילו את הנפיחות שלו. הייתי מגדירה את עצמי כ-Milf".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן להתבגר. סנוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ג'רזי שור" ירדה מהאוויר אחרי שש עונות של מסיבות, מכות ואלכוהול. ההצלחה המסחררת של הסדרה היא הודות לסצנה מהפרקים הראשונים בה סנוקי חוטפת אגרוף בבר, במה שהפך במהרה ללהיט ויראלי שלכד את תשומת לב העולם. שלוש העונות הראשונות צולמו בתוך פחות משנה ונחשבות לטובות ביותר ברמת התוכן וברייטינג הגואה. הן כללו עימותים פיזיים בין השותפים, או שמא השותפות, סטוצים ביניהם וכמובן התנהגות חסרת מעצורים מול המצלמות, לפני שהמעמד כמפורסמים מיתן אותם.

בחלוף שנה הצילומים חודשו וההפקה שלחה אותם לאיטליה, אחרי שמייק "דה סיצ'ואיישן" סורנטינו השתתף ב"רוקדים עם כוכבים", סנוקי הפכה לתופעת ריאליטי והקאסט כולו נכלל בספיישל האנשים המרתקים של 2010 שהגישה העיתונאית הפופולרית ברברה וולטרס. גם באיטליה וגם בעונה בניו-ג'רזי שצולמה לאחריה החומרים היו דלילים ולמעט מריבה בין סנוקי לבן זוגה ג'יאוני, הסדרה החלה לאבד מומנטום ורייטינג. העונה השישית ששודרה בשנה החולפת היתה כבר בסימן ההריון של סנוקי וספירה לאחור לקיצו של התאגיד שכבר רחוק מלהיות פרוע וכעת מודע לעצמו ולסביבתו – קרי לא מספק יותר את סחורת הטראש-ריאליטי.

"אני מעדיפה להישאר בבית, לא יצא לי ממש לצאת מחוץ לארה"ב אז אני לא יודעת דברים על המדינה שלכם", היא מודה בהמשך לשאלה על מידת ההיכרות שלה עם ישראל, "יצא לי לטוס לצפון אירלנד ולספרד כדי לקדם את הסדרה (כאשר הגישה פרסים בטקסי MTV אירופה, ד.כ.) וכמובן גם הייתי באיטליה אבל בזה זה הסתכם".

סנוקי חוטפת אגרוף:

יוצא לך לעקוב אחר פרסומים עלייך ברחבי העולם?

"אני אשת משפחה מעל הכל וקרובה לחברים שלי. לא מעניין אותי מה כותבים עליי ואילו שקרים חדשים מפיצים, אבל ברגע שזה נוגע לבן זוג שלי או לבן שלי זה כבר לא לעניין. אז אני באמת מתרגזת".

מה את מתכננת לעתיד שאחרי "חוף ג'רזי"?

"מאז שהתחברנו בג'רזי, ג'ני ואני תמיד כיוונו לספין אוף משל עצמנו ולקח לנו זמן לראות איך זה יעבוד. אני יודעת שהיא רוצה גם טייטל של מפיקה ולעשות פרויקטים נוספים אבל אני נהנית יותר מול המצלמה ומקווה שמתישהו היא תהיה מעורבת בטוק שואו בכיכובי. זה החלום שלי".

לצפייה בפרקים של "סנוקי וג'יי-וואו"

מה אתם חושבים - מגיעה לה תכנית משלה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully