וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג לי יביים את הסדרה של גידי רף

14.3.2013 / 21:47

הבמאי זוכה האוסקר יביים את "Tyrnt", הסדרה החדשה של הישראלי יוצר "הומלנד" ו"חטופים", שתעסוק במשפחה אמריקאית הנקלעת לליבו של סכסוך במזרח התיכון

הבמאי אנג לי, שזכה לפני כחודש בפרס הבמאי הטוב ביותר בטקס האוסקר על סרטו "חיי פיי" (אחרי שזכה בפרס גם על סרטו "הר ברוקבק" מ-2005), יביים פרויקט טלוויזיוני ראשון. בהצהרה של רשת FX, נמסר כי לי יביים את פרק הפיילוט של "Tyrnt", הסדרה החדשה של גידי רף הישראלי והווארד גורדון, יוצרי "הומלנד" שמתבססת על "חטופים" של קשת. לצידם ישמש כמפיק (ובהמשך כשואוראנר אם הסדרה תקבל עונה מלאה) קרייג רייט, שלקח חלק בסדרות "עמוק באדמה" ו"אבודים".

"אנג לי הפגין הפגין יכולת להציג דמויות עם אופי ודיוק, כאלה שמצליחות לחשוף מצבים אנושיים אוניברסליים", אמר ג'ון לנדגרף, נשיא הרשת. לתשבוחות הצטרף גם ברט סלקה, נשיא "פוקס המאה ה-20, שהוסיף: "העובדה שאנג לי בחר ב'‘Tyrant' כפרויקט הטלוויזיוני הראשון שלו מעידה על הטבע יוצא הדופן של הסדרה. לי, רף, רייט וגורדון הם מספרי סיפורים דגולים והחומרים שיש לנו מדהימים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לתחילת העבודה".

"Tyrant" תעקוב אחר סיפורה של משפחה אמריקאית פשוטה הנשאבת בעל כורחה אל תוך מערבולת פוליטית במדינה מזרח תיכונית מסוכסכת. רף כבר כתב את התסריט לפרק הפיילוט, שיצולם באביב 2013. חברת ההפקה האחראית על הסדרה היא Teakwood Lane של גורדון, שעובדת תחת מחלקת הטלוויזיה של פוקס המאה ה-21.

הזכיינית קשת תוגדר כמפיקה שותפה בסדרה. אבי ניר, מנכ"ל החברה, ורן תלם, סמנכ"ל התוכניות, יהיו מפיקים אחראיים-שותפים.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "אנחנו שמחים ומתרגשים שבמאי בסדר גודל של אנג לי בחר להוביל את הפרויקט. הקרדיט הוא לגידי רף על הרעיון והכתיבה וכמובן להווארד גורדון על ההובלה.יחד עם קרייג רייט מדובר בצוות פנטסטי ואנו גאים לקחת חלק בסדרה".

ראיון מיוחד עם הבמאי "אנג לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully