וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "אוז" ממשיך לשלוט, ג'ים קארי מתרסק

17.3.2013 / 13:41

"ארץ אוז" ממשיך להיות הסרט הרווחי של השנה בפער אדיר, אבל הפתעת השבוע היא דווקא הקאמבק של האלי ברי במקום השני. בינתיים, סטיב קארל וג'ים קארי נופלים חזק ביחד

יח"צ - חד פעמי

אף אחד לא מעז לערער על שלטונו של אוז האדיר והנורא בקופות. "ארץ אוז", שיצא לאקרנים בארץ ובעולם בשבוע שעבר, הוא עדיין, בלי שום מתחרים, הלהיט הקופתי הגדול של השנה עד כה, ונראה שנצטרך לחכות למאי עד שהמעמד שלו יתערער. בסוף השבוע האחרון הכניס "אוז" עוד כ-42 מיליון דולר, מה שמביא אותו אל הכנסות כוללות של 145 מיליון דולר בארצות הברית לבדה ועוד יותר מ-100 מיליון דולר בשאר העולם. אפילו כשהוא מרחף בבלון שלו גבוה מעל כל סרט אחר השנה, לדיסני עדיין יש סיבה לעקם את האף: העלויות העצומות של "ארץ אוז" (כ-350 מיליון דולר) משמעותן שעל אף ההצלחה, הוא לא יכניס לחברה המון כסף, ולא משתווה להכנסות של "אליס בארץ הפלאות", הסרט אותו היה אמור לחקות.

בלי כל כוונה להתחרות ב"אוז" מגיע הסרט שקוטף בכל זאת את תואר הפתעת השבוע: "‏The Call‏", מותחן בתקציב צנוע שהכניס כ-17 מיליון דולר בסוף השבוע. בסרט מככבת האלי ברי, שנמצאת בעיצומו של קאמבק, מתברר - מבחינת רוב הקהל היא נעלמה לחלוטין מאז "אקס-מן: המפלט האחרון" ב-2006, והשנה כבר הספיקה להופיע ב"ענן אטלס". ברי מגלמת מוקדנית משטרה שמקבלת ‏קריאה לעזרה מנערה שנחטפת (אביגייל ברסלין מ"מיס סאנשיין הקטנה" שקצת גדלה). הרעיון הפשוט והמסקרן, והמחסור בסרטי מתח טובים, הספיק כדי להניב לסרט הכנסות של כ-17 מיליון דולר בסוף השבוע, ואת המקום השני.

ברי נמצאת בסנדוויץ' בין קוסמים: הקוסם הגדול אוז מעליה, ומתחתיה סטיב קארל וג'ים קארי, שמככבים ביחד בקומדיה "The Incredible Burt Wonderstone" בה הם מגלמים קוסמי במה מתחרים. שני הקומיקאים המפורסמים גם יחד לא הספיקו כדי להציל את הסרט: "ברט וונדרסטון" הוא כשלון קופתי, עם הכנסות סוף שבוע ראשון של כ-10 מיליון דולר בלבד.

מה חשבתם על "ארץ אוז"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully