וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ערוץ הילדים מחפש את להקת הצעירים הבאה

17.3.2013 / 14:47

"פרויקט הלהקה", שעולה היום בערוץ הילדים, הוא ניסיון לשלב בין תכנית גילוי כשרונות לבין חממה שתפתח להקה ישראלית צעירה חדשה. צפו בהצצה לפרק הראשון

יח"צ - חד פעמי

"פרויקט הלהקה" הוא פרויקט מוזיקלי טלוויזיוני חדש, שעולה היום (ראשון) בשעה 15:00 בערוץ הילדים, בהפקת אבוט המאירי ובליווי של חברת המוזיקה וייצוג האמנים NMC. מדובר בפרויקט המושקע והגדול של הערוץ בשנה הקרובה, שמבקש ליצור את הלהקה הבאה של ישראל. במסגרתו ילוו הצופים את חברי הלהקה משלב האודישנים הראשוני ועד לשלב הסופי בו יתגבש ההרכב. הפרויקט משלב בין תכנית כישרונות לבין פיתוח של להקת צעירים, על כל המשתמע מכך.

במסגרת התכנית יבחרו עשרה מתמודדים שצלחו מתוך מאות נבחנים את שלב האודישנים. אלה יכנסו למתחם אימונים בו ישהו תקופה ממושכת, ויעברו שורה של משימות מאתגרות בתחומי השירה והריקוד לצד שיעורים והדרכות שיועברו על ידי אמנים וזמרים ידועים, ביניהם רמי קלינשטיין, מאיה בוסקילה, דודו אהרון והראל סקעת. במרכז ההכשרה עומדת חשיבותה של עבודת הצוות בתוך הלהקה, תוך התמודדות עם האתגרים המקצועיים והאישיים.

את המתמודדים ילוו אנשי המקצוע המובילים בתחומם - אמיר פרישר גוטמן, שישמש כמנהל המקצועי של הלהקה, אסף דרעי – נציג חברת NMC ומנהל אמנים מוביל בתעשייה שמלווה את הפרויקט, המפיק המוזיקלי הנרי, שיעבוד עם המתמודדים על השירים ועיבודם, והכוריאוגרפית זוכת "נולד לרקוד" יוליה איגלניק. בשלב האודישנים לוקחות חלק גם הזמרות מיכל אמדורסקי וריף כהן.

התכנית מאירה תופעה עולמית שניכרת בשנה האחרונה, בה נראית פריחה מחודשת של להקות הצעירים, שמאז שנות ה-90 נעלמו כמעט לחלוטין ממפת המוזיקה העולמית. מי שאחראים לכך הן תכניות גילוי הכישרונות דוגמת "פרויקט glee", שזכתה להצלחה עולמית ו"אקס פקטור", שהצמיחה מתוכה את אחת מהלהקות המדוברות של השנה האחרונה – וואן דיירקשן הבלתי נלאים.

מתרגשים לקראת "פרויקט הלהקה"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully