וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לאייל גולן. האזינו

18.3.2013 / 16:11

הזמר האהוב חוזר עם אלבום חדש, ואתם יכולים להאזין בבכורה לסינגל "אשאל אלוהיי" מתוכו, אותו הפיק מוזיקלית המפיק והדי.ג'יי הפופולרי עופר ניסים

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנה לאחר צאת האלבום "נגעת לי בלב" שהגיע למעמד של פלטינה משולשת, משיק אייל גולן אלבום חדש בשם "הלב על השולחן". האלבום כולל 17 שירים, ומעריציו של הזמיר משעריים ימצאו בו קצת מהכל- החל בסאונד ים תיכוני, דרך בלדות רומנטיות וכלה בשירי פופ שעתידים לככב בכל חתונה בחודשים הקרובים.

בנוסף לאלה, אתם יכולים להאזין כאן לסינגל "אשאל אלוהיי" מתוך האלבום, שיתוף הפעולה בין גולן לבין עופר ניסים, מהמפיקים האלקטרוניים הישראליים המצליחים בעולם. מדובר בשיר עם תימני בן 400 שנה, הידוע גם בשם "יאסוף זרויים", שלקוח מתוך הדיוואן – ספר השירה של יהודי תימן.

השיר נכתב במאה ה-17 על ידי יוסף בן ישראל (מהמשוררים לבית משתא), אשר קדם לרבי שלום שבזי. הלחן המוכר של השיר הוא לחן שלא היה מוכר בתימן, אלא התחדש בישראל ככל הנראה על פי נעימה טורקית (למרות שברוב האתרים הלחן הוא של אביהו מדינה, שכן צלילי הכרם היו הראשונים שחידשו אותו בשנת 1975).

השיר עוסק בגעגועים לתימן ביחד עם הרצון והכמיהה להגיע לארץ ישראל, ובמהלך השנים ביצעו אותו גם עפרה חזה, יגאל בשן, מרגלית צנעני, סגיב כהן ודנה אינטרנשיונל. כעת אתם יכולים להאזין לפרשנות שהעניקו לו גולן וניסים.

"גם הפעם חיפשתי להמציא את עצמי ולהעניק למאזינים ולמעריצים גיוון והפתעות. כבכל אלבום, יהיו שירים ים תיכוניים אמיתיים, בלדות רומנטיות ושירים קצביים", אומר גולן בהודעה רשמית ששחרר לרגל צאת האלבום, ומוסיף כי "בהזמנות זו, ארצה לאחל לכל עם ישראל חג פסח שמח וכשר".

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully