וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: מי הטיל פצצת אטום על ישראל?

18.3.2013 / 10:45

באחד מסרטי הקולנוע המדוברים ביותר של השנה הקרובה בהוליווד מטיל ארגון פשע פצצת אטום על מדינת ישראל, כך נודע על בסיס הקרנות מוקדמות בחו"ל. באיזה סרט מדובר? כנסו וגלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהירות, ספוילר: "כוח המחץ" - או "ג'י איי ג'ו" - היה מאז ומתמיד זיכיון פופולרי במיוחד בארץ, אך איש לא ציפה שדווקא ישראל תתפוס חלק במרכז עלילת הסרט השני בסדרה. כעת מסתבר שלישראל תפקיד מצמרר במיוחד ב"ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון": ישראלים שצפו בסרט בהקרנות מוקדמות בחו"ל, סיפרו לוואלה! תרבות שקוברה, ארגון הפשע האגדי של הסדרה, מפציץ במהלך הסרט מספר מעצמות גרעיניות ברחבי העולם, ובין היתר תוקף באמצעות פצצת אטום את ישראל. בנוסף נודע כי בסרט כלולה דמותו של נשיא ישראל, שכנראה עקב בלבול וחוסר היכרות עם הפוליטיקה הישראלית מצטייר בסרט כסמכות הפוליטית העליונה (ממש כמו נשיא ארצות הברית).

"ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון" הוא פרק חדש במעלליה של יחידת העילית המוכרת מסדרת הבובות הפופולרית, הסדרה המצוירת הקלאסית וכעת גם סדרת הסרטים המצליחה. תקצירים שנחשפו בטרם יציאת הסרט חשפו כי הוא יעסוק בין היתר בזרטן, האויב הגדול של כוח המחץ ושל העולם בכלל, החבר בארגון קוברה, שמצליח לתמרן את הממשלה האמריקאית להפליל את כל חברי יחידת העילית בפשעים נגד המדינה שלא ביצעו, וגם לחסל חלק מהם. חברי היחידה שניצלו מן ההתקפה של זרטן, חייבים להתאחד ולהשיב לו מלחמה. אמנם כעת אין להם מספיק כוח אדם ונשק, אבל הם חייבים לעצור אותו לפני שישתלט על היקום וישמיד את האנושות.

לצ'אנינג טייטום, שכיכב גם בסרט הקודם בסדרה, יצטרפו בסרט החדש שני כוכבים גדולים: דווין ג'ונסון, הלא הוא "דה רוק", שיגלם את רודבלוק, המקלען של הצוות, וכן ברוס וויליס שיגלם את גנרל ג'וזף קולטון, המייסד של כוח המחץ. את הסרט מביים ג'ון מ. צ'ו, שביים בעבר את הסרט השני והשלישי בסדרת "סטפ אפ" וכן את הסרט התיעודי על ג'סטין ביבר. "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון" עלה לכותרות בנסיבות לא מחמיאות כאשר פועל בסט הצילומים נפל מרכב, נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו.

מצפים לסרט החדש בסדרה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פצצת אטום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully