וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן בייל יגלם את משה רבנו בסרט חדש

18.3.2013 / 15:32

"אקסודוס" בבימויו של רידלי סקוט הוא אחד משני סרטים על המנהיג התנ"כי המצויים בימים אלה בשלבי טרום-הפקה בהוליווד, כאשר את הסרט המתחרה יביים ככל הנראה אנג לי

כריסטיאן בייל, כוכב סדרת סרטי "באטמן" של כריסטופר נולן, יגלם ככל הנראה את משה רבנו בסרט חדש של רידלי סקוט – כך פורסם באתר Deadline. הסרט "אקסודוס" – שמו הלועזי של ספר שמות בתנ"ך – נכנס כעת לשלבי הפקה ראשוניים באולפני פוקס המאה ה-20, לאחר שהפקתו של "Gods and Kings", סרט מתחרה של אולפני האחים וורנר שאמור לעסוק גם הוא בסיפור חייו של משה, מתעכב עם פרישתו של סטיבן שפילברג שהיה אמור לביים אותו (יחליף אותו, ככל הנראה, הבמאי אנג לי שזכה השנה באוסקר על בימוי "חיי פיי").

"Gods and Kings" תואר כסרט אפי עצום מימדים המתאר בפירוט את קורות חייו של המנהיג התנ"כי. הסרט של סקוט, מאידך, צפוי להתרכז באישיותו וחייו הפרטיים של משה, כולל מערכת היחסים המורכבת והאישית שלו עם פרעה רעמסס.

את "אקסודוס" משכתב בימים אלה סטיב זיליאן, התסריטאי שכתב עבור סקוט את "אמריקן גנגנסטר". כעת מסתמן כי הסרט עשוי להיות הפרויקט הבא של סקוט, לאחר שסיים לביים בימים אלה את "The Counselor", סרט מדובר שאת התסריט לו חיבר הסופר המוערך קורמאק מקארתי ("הדרך", "לא ארץ לזקנים"), בעבודתו התסריטאית הראשונה.

העיבוד הקולנועי הידוע ביותר לסיפורו של משה הוא "עשרת הדיברות", סרטו הקלאסי של ססיל בי. דה-מיל משנת 1956 בכיכובו של צ'רלטון הסטון. בהתחשב בסדר הגדול של הסיפור, סביר להניח כי שני הסרטים החדשים יזכו לתקציבי עתק, מה שמגדיל את הסיכוי שאחד מהם יבוטל עוד בשלב הקדם-הפקה במידה ומתחרהו יקדים אותו במירוץ אל הקולנועים.

מי יותר מתאים לביים את סיפור משה - לי, סקוט או שפילברג? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully