וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יוצרת "גירלז" נותנת לגיטימציה לאונס?

19.3.2013 / 0:31

לינה דאנהם שוב מסתבכת, והפעם עם סצינה שערורייתית ב"גירלז", ו"שני גברים וחצי" מוצאים עוד דרך להשפיל את הכוכב לשעבר צ'רלי שין. סיכום חדשות הטלוויזיה האמריקאיות

האם סצנת הסקס האלימה ב"גירלז" היתה אונס?

בפרק של הסדרה המצליחה "גירלז" ששודר בשבוע שעבר, נראה אדם (אדם דרייבר) מקיים יחסי מין בצורה אגרסיבית במיוחד עם חברתו החדשה, נטליה (שירי אפלבי). הסצנה הלא פשוטה לצפייה עוררה סערה סביב השאלה האם מדובר היה במעשה אונס. מבקרי טלוויזיה נרעשים מיהרו לבקר: "אנו נותרים עם התהייה האם אחת הדמויות האהובות עלינו היא למעשה אנס", כתבה מרגרט ליונס מאתר “Vulture”. "עבור הכתב הזה, הסצנה הזו היתה יותר מחציית גבולות", כתב ג'ו פלינט מה"לוס האנג'לס טיימס".

בתגובה רשמית מטעם הרשת המשדרת HBO נכתב כי "ל'גירלז' יש כנות אמיתית שהצופים מעריכים. לא מדובר יותר מבשימוש באביזרים". לעזרת הרשת נחלץ גם אחד מכוכבי הסדרה. כריס אודווד, מי שעד לאחרונה היה בעלה של ג'סה, תומאס ג'ון, יצא להגנת הסדרה ואמר כי היה בהחלט משחק בסצנה כזו אם לינה דנהאם היתה מבקשת ממנו לעשות כן. "מה שאני אוהב בסדרה הזו זה שהיא כנה. אם דברים מסריחים קורים, למה לא לצלם את זה? בגלל זה הם קוראים לזה 'לצלם את החרא'".

"שני גברים וחצי" ממשיכה להתעלל בצ'רלי שין

למרות שהוא כבר מזמן לא בתכנית, "שני גברים וחצי" ממשיכה להתעלל בזכרו של כוכב העבר שלה צ'רלי שין. בפרק ששודר השבוע נראה מחליפו של שין בתכנית אשטון קוצ'ר (שמגלם את דמותו של המיליארדר וולדן שמידט) יורד במדרגות ביתו בבוקר שאחרי מסיבה פרועה במיוחד שנערכה במקום. בעודו יורד במדרגות – כאשר ברקע נראה הבית המבולגן ודמותו של אלן (ג'ון קרייר) מעולף על הספה בתחתונים בלבד – אומר קוצ'ר: "וואו. זה נראה כמו הבית של צ'רלי שין". שין עצמו טרם הגיב להלצה, אולם המשפט הצית סערה בטוויטר של מעריצים שרוצים ששין יחזור לסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'יי לנו ממשיך להסתבך עם הבוסים ב-NBC

כאילו לא די בשמועות שרצות כבר שבועות על עזיבתו הצפויה (וככל הנראה הכפויה), של מנחה תכנית האירוח הלילית ג'יי לנו, מחליט האחרון גם להסתבך עם הבוסים הגדולים: במונולוג הפתיחה של אחת מתכניותיו השבוע, צחק לנו על נתוני הרייטינג הנמוכים שהציבו את הרשת המשדרת שלו במקום החמישי מבין הרשתות הגדולות. "זה כל כך רע", הוא אמר, "'לרדת בגדול' היא כבר לא רק שם של תכנית טלוויזיה יותר; זה המוטו החדש שלנו", התבדח לנו.

אולם יש מי שחשבו שהבדיחה לא כל כך מצחיקה. על פי הדיווחים באתרי הבידור, יו"ר NBC בוב גרינבלט שיגר מכתב זועם ללנו בו הביע את חוסר שביעות רצונו מהבדיחה. מכתב זה הפך אחר כך לוויכוח של ממש בין השניים, כאשר לנו טוען להגנתו כי מדובר בבדיחה שתואמת מסורת עתיקת שנים של התכנית לצחוק על הרשת המשדרת.

ג'יי לנו. Pascal Le Segretain, GettyImages
אווירת סוף קורס? ג'יי לנו/GettyImages, Pascal Le Segretain

בזכות "שובר שורות": אלבוקרקי הפכה למוקד תיירותי

כשתתכננו את הטיול הבא שלכם לארה"ב, רוב הסיכויים שאלבוקרקי לא תהיה ברשימת היעדים, אבל אם אתם נמנים על מעריצי "שובר שורות" המופתית, אולי תרצו לשקול זאת שוב: העיר הגדולה בניו מקסיקו הפכה למוקד תיירותי של ממש בעקבות הסדרה המצליחה שמצלמת בה בימים אלה את עונתה החמישית והאחרונה. רשת מזון מהיר מקומית, מאפייה ואפילו חנות למוצרי טיפוח - הפכו כולן למוקדי עלייה לרגל לאחר שנראו בסדרה בכיכובו של בריאן קרנסטון כסוחר המת' וולטר ווייט. בניסיון לרכב על הגל, הוציאו החנויות גם מוצרים מיוחדים שמכילים מאפיינים של הסדרה, כמו למשל סופגניות עם סוכריות כחולות המזכירות את החומר שנסחר שם בכמויות. כנראה שזה עבד – מאז תחילת הסדרה ראתה העיר עלייה משמעותית בכמות התיירים.

סדרה חדשה על החיים בפארק קרוואנים מגיעה ל-TLC

“Welcome To Myrtle Manor” היא סדרת ריאליטי חדשה של רשת TLC, ועיקרה החיים בפארק קרוואנים במירטל ביץ' שבדרום קרוליינה. במרכז הסדרה בעלת פארק הקרוואנים מירטל מנור, שמתמודדת יום יום עם דיירי הפארק, חלקם משונים במיוחד: בעל דוכן נקניקיות נייד, כותבת לסדרות טלוויזיה, יח"צן מועדונים ועוד. הסדרה, בת עשרה פרקים, עלתה השבוע לשידור, והיא תשודר מידי יום ראשון.

הסרטון שעשה לנו את השבוע

הסרטון הבא הוא חלק מסדרת מערכונים שמשלבים באופן פרוע ולא בהכרח קוהרנטי את עלילות "משחקי הכס" עם אווירת תיכון. עד העונה הבאה של "משחקי הכס", הפארודיה הזו יכולה לחזק קצת את רוחם של המעריצים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully