וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדנה לעצבים" של צ'רלי שין תשודר בישראל

19.3.2013 / 13:48

הסיטקום המדובר והמצליח של הכוכב השערורייתי, המבוסס על הסרט באותו שם, יגיע בחודש אפריל הקרוב ל-HOT קומדי סנטרל ול-HOT VOD

אחרי שהצליח להוציא את העולם מדעתו, צ'רלי שין חוזר אל המסך הקטן בישראל: "סדנה לעצבים", הקומדיה המצליחה שלו המשודרת בערוץ הכבלים האמריקאי FX, תגיע בחודש אפריל הקרוב להקרנות ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD.

"סדנה לעצבים" ("Anger Management") נוצרה על ידי ברוס הלפורד ("המופע של דרו קארי") עבור חברת ההפקות Lionsgate, על בסיס הסרט המצליח באותו שם בו כיכבו אדם סנדלר, ג'ק ניקולסון ומריסה טומיי. את הסדרה מוביל שין, זוכה גלובוס הזהב שכיכב בעשרות סרטים וסדרות לאורך השנים אך נודע בשנים האחרונות בעיקר בשביל התמוטטויות העצבים וההתנהגות האקסצנטרית שלו. ל"סדנה לעצבים" הגיע לאחר ההתמוטטות הנפשית הפומבית שגרמה להדחתו מסדרת הלהיט "שני גברים וחצי", בה שבר את שיאי השכר לשחקן טלוויזיה בארצות הברית.

בפרק הבכורה של "סדנה לעצבים" צפו 5.74 בני אדם, מה שהפך אותו לפרק הבכורה הנצפה ביותר בהיסטוריה של הכבלים בארצות הברית. בעקבות הצלחת התכנית הזמינה רשת FX 90 פרקים נוספים שלה – הזמנה חריגה בכמותה. לצדו של שין, המגלם שחקן בייסבול לשעבר שבוחר לבצע הסבת מקצוע ולהפוך למנהל של סדנה לעצבים, מככבים בסדרה אביו, מרטין שין ("הבית הלבן", "אפוקליפסה עכשיו") והשחקנית סלמה בלייר. להופעות אורח מדוברות מגיעים לינדזי לוהן, בריאן אוסטין-גרין ("בוורלי הילס 90210"), סי-לו גרין וגרושתו ואם שתי בנותיו של שין, דניס ריצ'רדס.

מחכים ל"סדנה לעצבים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully