וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קרולינה ובום פם עושים לד זפלין

20.3.2013 / 0:10

בום פם וקרולינה חוברים לשיתוף פעולה מוזיקלי ומבצעים את "Black Dog" של ההרכב האלמותי. גרסת הכיסוי הרעננה עתידה להיכלל באלבומים החדשים של הזמרת והלהקה. האזינו

יח"צ - חד פעמי
קאבר בומפם וקרולינה לשיר Black Dog של Led Zeppelin.
קרולינה

אחרי שנה פעילה במיוחד עבורה ועבורם, קרולינה ובום פם נפגשים לשיתוף פעולה מוזיקלי מסקרן. החידוש שלהם לשיר "Black Dog" של הלהקה האגדית לד זפלין יופיע הן באלבום הבא הן של הזמרת, "נגן נגנה", והן של הלהקה, "מנרה וסינגלים של קיץ", וכעת אתם יכולים להאזין לו כאן.

"זוהר", אלבומה האחרון של קרולינה, כלל להיטים כמו "אל תאחר" ו"מול הים", ולקראת פסח ייצא במהדורה מיוחדת שתכלול אוסף קאברים שהקליטה לאורך השנים, ביניהם "יום בו יקום" (של צילה דגן במקור), וגם גירסת הכיסוי ללד זפלין. האלבום יחגוג שנה בשתי הופעות במועדון הבארבי בתל אביב, הראשונה ב-20 במרץ בה יתארח ברי סחרוף, והשנייה ב-12 באפריל, בה יתארח מוש בן ארי.

הקאבר ייכלל גם באלבום החדש של בום פם, "מנרה וסינגלים של קיץ". חלקו הראשון של האלבום הוקלט באולם ההתעמלות של קיבוץ מנרה, בהשתתפות חברים כמו קותימאן ואייל תלמודי, והוא כולל ארבעה קאברים ללהיטים נשכחים של אבות המזון המוזיקליים של הלהקה, ביניהם ביצוע לקלאסיקה של הגיטריסט הטורקי ארקין קוראי וחידוש ל"נעימת פופ עוד" של להקת צלילי העוד. חלקו השני של האלבום כולל סינגלים באווירה קיצית שיצאו בשנתיים האחרונות וטרם ראו אור על אריך נגן – בין היתר "הירח ואני", "אין גלים", "ערס מדופלם" וכן גרסת הכיסוי ללד זפלין. העבודה על האלבום לוותה וצולמה על ידי אמן הוידאו רם מצא. בום פם ישיקו את "מנרה וסינגלים של קיץ" ב-4 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב.

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully